Ylläpitääkö yhteisösi kohtaamispaikkaa jossain päin Keski-Suomea?

Jos vastasit kyllä, tämä verkosto on juuri sinua varten!

Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkosto on kaikille maakunnan alueella toimiville kohtaamispaikkoja ylläpitäville yhteisöille ja tahoille tarkoitettu yhteistyöverkosto. Se perustettiin vuoden 2018 lopulla.

Verkostoa koordinoi Keski-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus KOSKEn Yhdessä ei olla yksin -hanke, ja sen kehittämisryhmässä ovat mukana Jyväskylän kaupungin vapaaehtoispalvelut Vapari sekä Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry.

Haluaisitko lisätietoa tai liittyä verkoston postituslistalle? Ota yhteyttä: Sirpa Pekkarinen, sirpa.pekkarinen@koske.fi

Ajankohtaista

Vuoden 2020 valtakunnalliset kohtaamispaikkapäivät järjestetään 23.-24.4.2020 Jyväskylässä. Järjestyksessään viidensientoista päivien tapahtumapaikkakunta julkistettiin 10.5.2019 Porvoon kohtaamispaikkapäivien päätöstilaisuudessa, ja Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkosto oli paikalla, tottakai! Lue juttu julkistuksesta.

Porvoon kohtaamispaikkapäivät järjesti Porvoon yhdistyskeskus. Vuoden 2020 tapahtuman päätoteuttajana toimii Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry.

Kohtaamispaikkoja Keski-Suomessa

Yhdistystori.fi -palvelussa seuraavat toimijat ovat itse ilmoittaneet ylläpitävänsä kohtaamispaikkaa, järjestökeskusta tai vapaaehtoistoiminnan keskusta.

Muokattu viimeksi: 23.05.2019