Ylläpitääkö yhteisösi kohtaamispaikkaa jossain päin Keski-Suomea?

Jos vastasit kyllä, tämä verkosto on juuri sinua varten!

Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkosto on avoin yhteistyöverkosto kaikille Keski-Suomessa kohtaamispaikkoja ylläpitäville yhteisöille ja tahoille. Se perustettiin vuoden 2018 lopulla.

Verkostoa koordinoi kevääseen 2020 saakka Keski-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus KOSKEn Yhdessä ei olla yksin –hanke, jonka päätyttyä verkoston kehittämisryhmä on vastannut koordinoinnista yhteisesti. Ryhmässä ovat mukana KOSKE, Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki (KYT) ry:n KYT-järjestöpalvelut ja Kansalaistoiminnankeskus Matara sekä Jyväskylän kaupungin vapaaehtoistoiminnan palvelut Vapari.

Haluaisitko lisätietoa tai liittyä verkoston postituslistalle? Ota yhteyttä: Sivi Talvensola, sivi.talvensola@koske.fi.

Ajankohtaista

Seuraava tapaaminen 1.12.2020 klo 13-15 Kansalaistoiminnankeskus Matarassa ja Zoomissa. Lisätietoja tapahtumakalenterissa.

Syyskauden ensimmäisen tapaamisen 17.9.2020 muistio.

Verkoston ensimmäinen verkkotapaaminen 28.4.2020 toteutui Zoomissa. Tutustu koosteeseen tästä.

Verkostokyselyn (14.-20.3.2020) tulokset. Lue uutinen KOSKEn sivuilta: ”Kohtaamispaikat -verkosto on ja pysyy”.

Uusin verkostokirje (14.3.2020).

Kohtaamispaikkoja Keski-Suomessa

Yhdistystori.fi -palvelussa seuraavat toimijat ovat itse ilmoittaneet ylläpitävänsä kohtaamispaikkaa, järjestökeskusta tai vapaaehtoistoiminnan keskusta.

Sepänkeskus

Toimiala: Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus / Keski-Suomi , Jyväskylä

Riihilahden kyläyhdistys ry

Toimiala: Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Muut yhdistykset / Keski-Suomi , Äänekoski