Mielenterveys- ja päihdetoimijoiden METELI – verkosto

METELI on monipuolinen epävirallinen yhteistyöverkosto, joka syntyi syksyllä 2008 Psykiatrisen kuntoutuksen tuki ry:n/ Suvimäen Klubitalon aloitteesta. Yksi toimijoista on vuorollaan vetovastuussa. Tällä hetkellä vetovastuussa on JST Solum ja puheenjohtajana toimii Päivi Antila-Kokko. Mielenpolut sivujen päivittämisestä vastaa Suvimäen klubitalo.

Verkosto kokoontuu keskimäärin 4-6 kertaa vuodessa. Verkoston tarkoitus on auttaa ammattilaisia löytämään toistemme palveluita paremmin. Näin pystymme ohjaamaan asiakkaita paremmin oikeiden palveluiden piiriin.

Verkoston tavoitteet ovat

• Yhteistoiminnallinen palvelujen suunnittelu, kehittäminen ja arviointi
  • Toimijoiden tunnetuksi tekeminen
  • Yhteisen vaikuttamisen vahvistaminen
  • Toiminnassa korostetaan sosiaalista kuntoutumista, kuntoutustyön pitkäjänteisyyttä ja asiakaskeskeisyyttä.

Verkosto on siirtynyt sosiaaliseen mediaan keväällä 2016. Verkostolla on facebookissa suljettu ryhmä, johon kaikki Jyvässeudun mt-toimijat ovat tervetulleita. Metelin facebook ryhmässä tällä hetkellä 191 jäsentä ja se löytyy Facebookista nimellä: Mt- ja päihdetoimijoiden verkosto, Meteli

Tervetuloa rakentamaan monipuolista ja ammatilllista verkostoa. Yhdessä olemme vahvoja !

Lisätietoja: Päivi Antila-Kokko, Kehittämiskoordinaattori, JST Solum Oy, Puh. 050 410 7231, paivi.antilakokko@jst.fi, www.jst.fi

Muokattu viimeksi: 01.12.2020