Keskisuomalaisten potilas- ja kansanterveysjärjestöjen yhteistyö ja verkostotapaamiset

Keskisuomalaisten potilas- ja kansanterveysjärjestöjen verkoston toiminta käynnistyi vuoden 2019 aikana KYTin hallinnoiman Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hankkeen sekä järjestöjen ja maakunnan kumppanuuspöydän aktivoimana. Järjestöjen ja maakunnan kumppanuuspöydässä potilas- ja kansanterveysjärjestöjen edustajana on vuosina 2019-2020 toiminut toiminnanjohtaja Kristiina Pigg Keski-Suomen Sydänpiiristä.

Potilas- ja kansanterveysjärjestöjen tilaisuudet järjesti yhteistyössä Keski-Suomen Sydänpiiri ry ja OLKA Jyväskylä sekä KYTin hallinnoima Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hanke.

Keski-Suomessa toimivista sote-järjestöistä, mukaan lukien potilas- ja kansanterveysjärjestöt, on koottu kattava tietopaketti Yhdistystorille.

Lisätietoja toiminnasta jatkossa:  Niina Kankare-Anttila, KYT ry,/ OLKA, niina.kankare-anttila@kyt.fi sekä  Kristiina Pigg, Keski-Suomen Sydänpiiri, kristiina.pigg@sydan.fi.

Potilas- ja kansanterveysjärjestöjen yhteistyö- ja verkostotapaamiset:

Maanantai 11.5.2020 potilas- ja kansanterveysjärjestöjen sekä terveysasemilla toimivien sosiaali- ja palveluohjaajien tapaaminen. Lisätietoja tapahtuman omalta sivulta.

Maanantai 2.12.2019 keskisuomalaisten potilas- ja kansanterveysjärjestöjen tapaaminen. Tapaamisessa kerättiin tietoa potilas- ja kansanterveysjärjestöjen hyvinvointia ja terveyttä edistävästä toiminnasta.

Torstai 18.2.2021 Tietoa K-S sote-uudistuksesta potilas- ja kansanterveysjärjestöille, miksi ja miten mukaan? Tapaamisen materiaalit alla:

Muokattu viimeksi: 19.02.2021