Keski-Suomen lapsi- ja perhejärjestöjen yhteistyö ja verkostotoiminta

Keski-Suomessa toimivat lapsi- ja perhejärjestöt tiivistävät yhteistyötään yhteisessä tapaamisissa. Lapsi- ja perhejärjestöjen verkoston tavoitteena on toimia tapahtumista, koulutuksista ym. tiedottamisen sekä ajankohtaisista aiheista keskustelemisen areenana. Lisäksi ryhmä toimii lapsi- ja perhejärjestöjen taustaryhmänä suhteessa järjestöjen ja maakunnan kumppanuuspöytään.

Järjestöjen ja maakunnan kumppanuuspöydässä lapsi- ja perhejärjestöjen edustajana kaudella 2019-2020 toimii vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Raisa Ojaluoto Suomen Monikkoperheistä.

Lapsi- ja perhejärjestöjen verkosto kokoontuu neljä kertaa vuodessa (2 kertaa keväällä + 2 kertaa syksyllä).

Lisätietoja ryhmästä ja tapaamisista: vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Raisa Ojaluoto, Suomen Monikkoperheet, raisa.ojaluoto@suomenmonikkoperheet.fi, 045 882 5383.

Liity mukaan Facebook-ryhmään Keski-Suomen Lapsi- ja perhejärjestötoimijat ja kutsu ryhmään myös muut asiasta kiinnostuneet!

Lisätietoja järjestöjen ja maakunnan kumppanuuspöydästä.

Keski-Suomessa toimivista sote-järjestöistä, mukaan lukien lapsi- ja perhejärjestöt, on koottu kattava tietopaketti Yhdistystorille.

Muokattu viimeksi: 01.12.2020