Yhdistyssihteeri

Suoritus ajankohta: 27.01.2018 - 31.12.2019 / Haku päättyy: 23.01.2018 / hallinto- ja toimistotehtävät, kääntämistehtävät / Mielentaide ry

Yhdistyssihteeri toimii kokousten sihteerinä laatien tarvittavat pöytäkirjat ja huolehtii pöytäkirjojen muiden toimitsijoiden allekirjoitusten hankkimisesta. Yhdistyssihteeri avustaa myös hallitusta laatimaan esityslistoja ja kutsumaan kokouksia koolle. Tarvittaessa auttaa kokousjärjestelyissä. Toimii toiminnanjohtajan lähimpänä apuna toimistotehtävissä. Edustaa tarvittaessa yhdistystä erilaisissa tapahtumissa joko yksinään tai toisen edustajan kanssa.

Tehtävään haku sähköpostitse. Haussa tulee esitellä itsensä harrastuksien kera ja kertoa yhteystiedot sekä syntymäaika. Oma kuva tulisi myös liittää hakemukseen tai laittaa Facebook -profiilin linkki.

Logon suunnittelut graafikko Tanja Pulliainen

Valtakunnallinen

Tehtävä suoritetaan verkossa
Kyllä

Tehtävä suoritetaan puhelimitse
Kyllä

tj@mielentaide.fi
0465301903
Mielentaide ry

Tehtävän suorittamisajankohta

• Sovittavissa

Toiminnan aiheet

mielenterveyskuntoutujat, mielenterveys, vapaaehtoistoiminta, taide

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)

Toiveet ja edellytykset

Minkä ikäisille tehtävä on tarkoitettu

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.)

Tehtävä soveltuu

Miehille, Naisille

Muut toiveet ja edellytykset vapaaehtoiselle tehtävässä toimimiseen

Pystyy käyttämään tehtävässään omaa tietokonetta ja internetliittymää. Henkilöauton ajokortti (ja oman auton käyttömahdollisuus) katsotaan eduksi. Hakijan tulisi asua pääkaupunkiseudulla.

Millaisia taitoja ja edellytyksiä vapaaehtoiselta vaaditaan

Office -toimisto-ohjelmien ja yleispätevä tietokoneen käyttö sekä internetin osaaminen. Oppii helposti uusia tietokone tai verkko-ohjelmia. Äidinkielenä Suomi ja osaa myös Englantia ja Ruotsin kieltä. Myös verkkoviestintätaidot katsotaan eduksi. Iloinen luonne, huumorintaju ja huolellisuus tärkeitä ominaisuuksia.

Tehtävään perehdytys

• Infotilaisuus
  • Muu

Mitä vapaaehtoinen saa

• Todistus
  • Uudet taidot
  • Uudet tuttavat
  • Verkostoituminen

Vapaaehtoisen tuki

Vapaaehtoisten jaksamista tuetaan virkistystoiminnan ja työnohjauksen avulla. Vapaaehtoisia palkitaan vuosittain erilaisin ansioin.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn