Vertaisryhmän ohjaajapari/varaohjaaja

Suoritus ajankohta: 5.1.2021 - 14.12.2021 / Haku päättyy: 14.12.2021 / vertaistukitoiminta (vertaistoiminta) / Jyväskylän Mieli Maasta -ryhmät

Jyväskylän Mieli Maasta -ryhmä antaa vertaistukea masennukseen ja kaipaa kipeästi joko ohjaajaparia tai varaohjaajaa. Ryhmä kokoontuu parittomien viikkojen tiistaina klo 16-18 Kansalaistoiminnankeskus Matarassa, Matarankatu 6, kokoushuone Saunio.

Tehtävään voi perehtyä tulemalla ryhmään ja ottamalla ohjausvastuuta vakituisen ohjaajan apuna. Ihmisenpaperit riittävät. Vapaaehtoisvoimin toimivat kolmannen sektorin vertaisryhmät ovat olennainen osa suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa. Vertaisryhmässä tulee kuulluksi ja nähdyksi, on aikaa olla ihminen ihmiselle.

Mieli Maasta -yhdistys tarjoaa jäsenilleen maksutonta ryhmänohjaajien perus-, jatko- ja syventävää koulutusta. Aktiivisilla ryhmänohjaajjilla on oikeus osallistua kaksi kertaa vuodessa järjestettäville tukipäiville. Yhdistys korvaa myös kurssien, tukipäivien ja ryhmäkertojen matkakulut. Lisätietoja löytyy yhdistyksen kotisivuilta: www.mielimaasta.fi. Yhteyttä voi ottaa myös suoraan Jyväskylän Mieli Maasta -ryhmänohjaajaan joko sähköpostitse: paivieliisa56@gmail.com tai puhelimitse: 050-937 2379.

Jyväskylä

Tehtävän suorittamisajankohta