Vertais- tai virkistysohjaajaksi, vaikuttajaksi, tekniseksi tueksi, hallituksen jäseneksi tai muuhun juuri sinulle sopivaan tehtävään!

Suoritus ajankohta: 28.7.2021 - 31.12.2021 / Haku päättyy: 31.12.2021 / aktivismi, tempaukset, hallinto- ja toimistotehtävät, kampanjat, vaikuttaminen, kehittämis- ja projektitehtävät, kokemusasiantuntijuus, opetus ja koulutus, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, tiedotus, viestintä, tietotekniset tehtävät, tukihenkilötoiminta, varainhankinta, verkkovaikuttaminen, vertaistukitoiminta (vertaistoiminta) / Keski-Suomen Hengitysyhdistys ry

Etsimme vapaaehtoisia monenlaisiin tehtäviin Keski-Suomen Hengitysyhdistykselle. Kaikenlaiset ideat ovat myös tervetulleita! Alla esimerkkejä mahdollisista tehtävistä.

• Vertaisohjaajana voit vetää vertaisryhmää esimerkiksi uniapneaa tai astmaa sairastaville.
  • Virkistysohjaajana voit tanssittaa, naurattaa tai viedä vaikka metsäretkelle.
  • Vaikuttajana voit luoda sisältöjä eri kanaviimme, pitää luentoja tai solmia yhteistyökumppanuuksia.
  • Teknisenä tukena voit auttaa jäsenistöämme ottamaan tietotekniikan haltuun.
  • Hallituksen jäsenenä pääset vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan aitiopaikalta.
  • Erilaiset kertaluontoiset tehtävät, kuten tapahtumissa avustaminen.

Toimimme Hankasalmen, Joutsan, Jyväskylän, Kannonkosken, Karstulan, Kivijärven, Konneveden, Kyyjärven, Laukaan, Luhangan, Muuramen, Petäjäveden, Saarijärven, Toivakan, Uuraisten ja Äänekosken kuntien alueella. Toimintaa voi järjestää mihin tahansa näistä kunnista.

Voit tutustua toimintaamme
nettisivuillamme https://www.hengitysyhdistys.fi/keskisuomi/
Facebookissamme https://www.facebook.com/keskisuomenhengitysyhdistys/

Mikäli kiinnostuit, ole rohkeasti yhteydessä ja jutellaan lisää!

Netta Hämäläinen
netta.hamalainen@hengitysyhdistys.fi
Keski-Suomen Hengitysyhdistys ry

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Kannonkoski, Karstula, Kivijärvi, Konnevesi, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Muurame, Petäjävesi, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Äänekoski