Vapaaehtoisten kurssi

Suoritus ajankohta: 8.1.2020 - 31.12.2020 / Haku päättyy: 2.3.2020 / ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, ryhmän, kerhon tai leirin ohjaus, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, tiedotus, viestintä, tietotekniset tehtävät, tukihenkilötoiminta, tukija toiselle vapaaehtoiselle (tuettu vapaaehtoistoiminta) / Huhtasuon ASA ry

Ihmisten Ilmoille! – järjestää seuraavan vapaaehtoistoimijoiden koulutuksen maaliskuussa 2020. Koulutus sisältää yhteensä kolme koulutusiltapäivää, joiden aikana mietitään omia haaveita ja tavoitteita suhteessa vapaaehtoistoimintaan, ja rakennetaan omaa polkua vapaaehtoistoimijana.

Koulutukseen osallistuneet saavat osallistumisestaan todistuksen. Koulutukseen osallistuminen ei sido Sinua lähtemään mukaan Ihmisten Ilmoille! -hankkeen toimintaan. Voit hyödyntää koulutuksen kautta saamiasi tietoja ja taitoja itse valitsemallasi tavalla.

Koulutuspäivät:

tiistaina 3.3. klo 14-17

keskiviikkona 4.3. klo 14-17

sekä tiistaina 10.3. klo 14-17

Koulutus järjestetään Huhtasuon Kylätoimistolla, Nevakatu 1. Suluntien puolelta tullessa rakennuksen takapihalla on maksuttomia pysäköintipaikkoja.

Koulutus on maksuton, koulutuspäivinä tarjotaan kahvit ja pientä syötävää.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: Ihmisten ilmoille! -hankkeen projektipäällikkö Kirsi Valkonen 045 104 6609 kirsi.ihmistenilmoille@gmail.com tai projektityöntekijä Raita Lehtonen 045 104 6612 raita.ihmistenilmoille@gmail.com

Olisiko tässä Sinulle uusi harrastus? Tule mukaan!

Huhtasuon Kylätoimisto

Nevakatu 1, Jyväskylä, Suomi