rauhantoimija

Suoritus ajankohta: 9.2.2020 / Haku päättyy: 31.1.2021 / aktivismi, tempaukset, esiintyminen, luova toiminta, musiikki, kampanjat, vaikuttaminen, kuljetustehtävät, logistiikka, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, tiedotus, viestintä / Keski-Suomen Rauhanpuolustajat ry

Keski-Suomen Rauhanpuolustajat ry ottaa avosylin vastaan vapaaehtoistoimijoita, joita toiminta rauhan puolesta kiinnostaa. Olemme pieni ja vähävarainen yhdistys, joten emme voi tarjota harjoittelupaikkoja eikä meillä ole omaa toimitilaa. Olemme siis kaikki itsekin vapaaehtoistoimijoita. 🙂 Senioripainotteisen ikärakenteemme vuoksi olemme erityisen kiinnostuneita nuorista toimijoista.

Arvostaisimme panostasi mm. keskustelu- ja kulttuuritapahtumien järjestelyissä, yhdistyksen toiminnan esittelyissä paikallisissa tapahtumissa (mm. Mahdollisuuksien tori, Tourujoen yö) tai vaikkapa materiaalien laatimisessa yhdistyksen käyttöön.

Voit myös osallistua kokouksiimme (ilman päätösvaltaa), vaikka et olisi jäsenemme.

Jyväskylä

ksrauhanpuolustajat

Tehtävän suorittamisajankohta

• Sovittavissa

Suorittamispaikan esteettömyys

• Järjestäjä ei takaa tilan esteettömyyttä

Toiminnan aiheet

ei hävittäjähankinnoille, ei rasismille

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)

Toiveet ja edellytykset

Minkä ikäisille tehtävä on tarkoitettu

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)

Tehtävä soveltuu

Miehille, Naisille, Nuorille

Millaisia taitoja ja edellytyksiä vapaaehtoiselta vaaditaan

Tärkeintä on oma halu ja kiinnostus toimia rauhanasian hyväksi. Tehtävistä sovitaan yksilökohtaisesti. Voi tulla mukaan vaikka vain mukana hengaajaksi halutessaan. Jo tapahtumiimme osallistuminen on arvokasta.

Tehtävään perehdytys

• Muu

Mitä vapaaehtoinen saa

• Uudet taidot
  • Uudet tuttavat
  • Verkostoituminen

Vapaaehtoisen tuki

Olemme kaikki vapaaehtoisia ja yritämme luoda sellaista toimintaa, joka pitää omaa motivaatiotamme yllä.