Mitä muuta haluaisit tehdä? Kerro idea!

Suoritus ajankohta: 2.4.2020 / Haku päättyy: 31.12.2020 / aktivismi, tempaukset, auttava puhelin ja nettineuvonta, esiintyminen, luova toiminta, musiikki, hallinto- ja toimistotehtävät, kampanjat, vaikuttaminen, kehittämis- ja projektitehtävät, kokemusasiantuntijuus, kääntämistehtävät, lastenhoito, opetus ja koulutus, ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, ryhmän, kerhon tai leirin ohjaus, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, tiedotus, viestintä, tietotekniset tehtävät, tukija toiselle vapaaehtoiselle (tuettu vapaaehtoistoiminta), tulkkaustehtävät, valmentaminen, vertaistukitoiminta (vertaistoiminta), ystävätoiminta (ei edellytä vertaisuutta) / Paremmin Yhdessä ry

Jos sinulla on joku oma idea siitä, millaista monikulttuurista toimintaa haluaisit järjestää, tule rohkeasti juttelemaan siitä kanssamme! Järjestömme tukee sellaisen toiminnan järjestämistä, jolla edistetään yhdenvertaisuutta ja vahvistetaan maahan muuttaneiden ihmisten osallisuutta.

Jyväskylä

Tehtävän suorittamisajankohta

• Arki-iltaisin
  • Arkipäivisin