Millainen olet ja mitä haluaisit tehdä Mielentaiteessa?

Suoritus ajankohta: 01.10.2017 / Haku päättyy: 31.01.2018 / aktivismi, tempaukset, asioinnissa avustaminen, esiintyminen, luova toiminta, musiikki, hallinto- ja toimistotehtävät, kampanjat, vaikuttaminen, kehittämis- ja projektitehtävät, kuljetustehtävät, logistiikka, kääntämistehtävät, lastenhoito, myynti ja markkinointi, opetus ja koulutus, ruoanlaitto, taloustyöt, ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, ryhmän, kerhon tai leirin ohjaus, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, tiedotus, viestintä, tietotekniset tehtävät, tukihenkilötoiminta, tukija toiselle vapaaehtoiselle (tuettu vapaaehtoistoiminta), valmentaminen, varainhankinta, verkkovaikuttaminen, vertaistukitoiminta (vertaistoiminta) / Mielentaide ry
  1. Käy tutustumassa Mielentaiteen toimintaan sen kotisivujen www.mielentaide.fi kautta
  2. Kuvaile sen jälkeen itseäsi sähköpostitse kertoen myös mikä olisi sinun mielestäsi mieluisa vapaaehtoistehtävä Mielentaide ry:n toiminnassa.

Vapaaehtoisten tehtävien löytäminen on vaikeaa, jos tarjolla olevat tehtävänimikkeet eivät kohtaa omia haluja. Yhdistys voi tuntua kiinnostavalta ja haluttaisi kovastikin toimia sen vapaaehtoisena mutta minkä sille mahtaa, jos ei löydy itselle sopivaa tehtävää.

Mielentaiteella on iso tarve saada erilaisiin tehtäviin apuvoimia mutta vaikeinta on määritellä tehtävät tehtävänimikkeille. Niinpä jätetään tehtävämääritykset kokonaan pois ja pyydetään hakijaa kertomaan, mitä tahtoisi tehdä.

Kerro hakemuksessa ikäsi ja yhteystietosi. Varaudu myös sähköpostitse tai puhelimitse esittäviin lisäkysymyksiin. Mikäli olet alle 18-vuotias, tulee sinun antaa myös huoltajasi yhteystiedot.

Uusimaa, Valtakunnallinen

Helsinki, Vantaa, Espoo, Jyväskylä, Tampere, Turku

tj@mielentaide.fi
0465301903
Mielentaide ry

Tehtävän suorittamisajankohta

• Sovittavissa

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.), nuoret aikuiset (18-29 v.)

Toiveet ja edellytykset

Tehtävä soveltuu