Kestävän elämäntavan edistäjä

Suoritus ajankohta: 7.1.2020 - 31.12.2020 / Haku päättyy: 31.12.2020 / aktivismi, tempaukset, kampanjat, vaikuttaminen, ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, tiedotus, viestintä, tukihenkilötoiminta, verkkovaikuttaminen, vertaistukitoiminta (vertaistoiminta), ystävätoiminta (ei edellytä vertaisuutta) / Jyväskylän kestävä kehitys JAPA ry

Kiinnostaako kestävä elämäntapa? Haluatko pienentää hiilijalanjälkeäsi? Haluatko vaikuttaa oman asuinalueesi viihtyvyyteen? Tule mukaan kestävän elämän edistäjäksi! Voit esimerkiksi testata Lastipyörälainaamon sähköpyöriä ja kannustaa myös muita kokeilemaan niitä, osallistua JAPA ry:n Ilmapiiriin tai vaikkapa Jyväskylän kaupungin siivous- tai haittakasvitalkoisiin. Voit myös toimia some-lähettiläänä jakamalla tietoa kestävästä elämäntavasta.

Lue lisää Jyväskylän kestävä kehitys JAPA ry:n sivuilta!

Jyväskylä

Tehtävän suorittamisajankohta

• Sovittavissa

Toiminnan aiheet

kestävä elämäntapa, elinympäristö, ilmastonmuutos, asuminen ja ympäristö, ympäristö, ympäristökasvatus, ympäristöystävällisyys, lähiympäristö, ympäristöluotsi

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)

Toiveet ja edellytykset

Minkä ikäisille tehtävä on tarkoitettu

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)

Tehtävä soveltuu

Miehille, Naisille, Nuorille, Perheille

Millaisia taitoja ja edellytyksiä vapaaehtoiselta vaaditaan

Kiinnostusta kestävään elämäntapaan