Internetpalveluiden harjoittelukurssin ohjaaja heinäkuulle 2021

Suoritus ajankohta: 6.7.2021 - 22.07.2021 / Haku päättyy: 2.7.2021 / opetus ja koulutus, ryhmän, kerhon tai leirin ohjaus, tietotekniset tehtävät / Paremmin Yhdessä ry

Etsimme 1-2 vapaaehtoista ohjaamaan maahan muuttaneille suunnattua internetpalveluiden harjoittelukurssia heinäkuussa.

Kurssi kestää 3 viikon ajan: ti, ke, to aina 2 tunnin kurssikerta, viikolla 29 vain ti ja to (8 x 2 tuntia). Kurssilla käydään osallistujien kanssa asioita esim. Kelasta, pankista, Migristä, matkalippujen ostamisesta, tietokoneen peruskäytöstä ja osallistujilta tulevista tarpeista. OSANA-hankkeen työntekijä on mukana taustatukena ja auttamassa, jos jotain tulee vastaan. Infopakettimme auttaa sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan kurssia. Kurssia voit ohjata joko yksin tai yhdessä kaverin kanssa! Kurssi alkaa ti 6.7. joten ilmoita kiinnostuksesi vapaaehtoistehtävästä mielellään kesäkuussa. Kaikki uudet vapaaehtoiset perehdytetään tehtävään.

Jos kiinnostuit tai haluat kysyä lisää, soita tai laita viestiä Jutalle p. 050 411 7010, jutta.kritz@paremminyhdessa.org ennen pe 11.6. tai Riitalle p. 050 439 8135 riitta.saastamoinen@paremminyhdessa.org ma 14.6. jälkeen.

Etsitään ohjaajaa internetpalveluiden harjoittelukurssille!

Paremmin Yhdessä ry:n toimisto

Matarankatu 4, Jyväskylä, Suomi

Osoitteet

• Paremmin Yhdessä ry:n toimisto

Matarankatu 4, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Jutta Kritz
jutta.kritz@paremminyhdessa.org
Paremmin Yhdessä ry

Tehtävän suorittamisajankohta

• Arki-iltaisin
  • Arkipäivisin
  • Sovittavissa

Suorittamispaikan esteettömyys

• Tilaan pääsee pyörätuolilla
  • Tilaan pääsee rollaattorilla
  • Tilassa on inva-wc
  • Pysäköintimahdollisuus

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.)

Toiveet ja edellytykset

Minkä ikäisille tehtävä on tarkoitettu

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)