Hyvä Yhdistystorin uutiskirjeen tilaaja

Pitkältä tauolta palaava Yhdistystorin uutiskirje on koko Yhdistystori.fi -sivuston uudistuksen myötä saanut uuden ulkoasun. Uutiskirje kootaan yhdistysten ja muiden toimijoiden Yhdistystorilla julkaisemista uutisista, tapahtumista ja muusta ajankohtaisesta asiasta. Joko Teidän yhdistyksenne on rekisteröitynyt Yhdistystorille?

Syksyn aikana Yhdistystorin uutiskirje lähetetään noin joka toinen viikko, seuraava lähetetään 20.9.2017. (Tähän ensimmäiseen postiin mahtuu vain osa ajankohtaisista jutuista, käy tutustumassa muihin Yhdistystorilla!)

Säännöllisen postin lisäksi Yhdistystorin uutiskirjeen tilaajjille läheteään tarpeen niin vaatiessa Yhdistystorin uutiskirje Express! -numeroita.

Yhdistystori.fi -sivuston kautta voit tilata myös muita uutiskirjeitä.
Käy tutustumassa valikoimaan täällä

Tämä uutiskirje postitetaan sille tilaajajoukolle, joka oli tilannut vanhalla Yhdistystorilla julkaistua uutiskirjettä. Mikäli haluat muokata tai perua uutiskirjeen tilauksen, löydät siihen linkit uutiskirjeen alaosasta.

Aamukahvit lasten ja perheiden parissa toimiville järjestöille
UUTTA: KYT-järjestöpalveluiden syksyn koulutuskalenteri

Yhdistysesittely

Suomen nuoret lesket ry: tukea elämään surun keskellä

Tapahtumia ja koulutuksia

Kansalaistoiminta.NYT

Tutkimus- ja kehittämispäivät 9.11.2017

Tutustu päivän ohjelmaan ja ilmoittaudu.

Tutustu toimijoihin!