Yhdistystorin ylläpidon terveisiä

Saat tämän viestin, koska olet joko

a) Rekisteröitynyt käyttäjäksi Yhdistystori.fi -verkkopalveluun tai

b) Olet tilannut Yhdistystori.fi -palvelun uutiskirjeen

Tämä kertaluontoinen viesti ei ole osa Yhdistystori.fi -uutiskirjeitä, vaan erillinen tiedote, jonka aiheena on Toimeksi.fi -palvelukokonaisuuden käyttäjäkyselyn aikataulutettu julkaisu.

Yhdistystorin seuraava uutiskirje postitetaan aikataulun mukaan automaattisesti kuuukauden viimeinen perjantai.

Terveisin Yhdistystorin ylläpito

Hei hyvä Yhdistystori.fi käyttäjä,
alueellinen verkkopalvelumme on osa Toimeksi.fi -verkkopalvelukokonaisuutta, joka koostuu valtakunnallisesta www.toimeksi.fi -verkkopalvelusta sekä alueellisista rinnakkaisverkkopalveluista.

Vastaa Toimeksi.fi käyttäjäkyselyyn!
Mielipiteesi on meille tärkeä. Vastaa Toimeksi.fi käyttäjäkyselyyn ja auta meitä kehittämään Toimeksi.fi -palvelua! Arvomme kaikkien vastanneiden kesken S-Ryhmän lahjakortteja. Vastaa käyttäjäkyselyyn täällä 5.10. mennessä!