Kohtaamispaikat

Yhdistykset ja muut yhteisöt ylläpitävät erilaisia avoimia kohtaamispaikkoja, jotka tarjoavat mahdollisuuden vapaamuotoiseen oleskeluun ja ajanviettoon.

Osassa kohtaamispaikkoja toiminta on kohdistettu tietylle kohderyhmälle, kuten esimerkiksi nuoriso- tai tyttöjen talolla, mutta suuri osa kohtaamispaikoista on avoinna kaikille yhteisestä tekemisestä ja toiminnasta kiinnostuneille.

Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkosto on avoin yhteistyöverkosto kaikille Keski-Suomessa kohtaamispaikkoja ylläpitäville yhteisöille ja tahoille.

Kohtaamispaikkoja Keski-Suomessa

Yhdistystori.fi -palvelussa seuraavat toimijat ovat itse ilmoittaneet ylläpitävänsä kohtaamispaikkaa, järjestökeskusta tai vapaaehtoistoiminnan keskusta.

• Art-Master Ry

Toimiala: Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Lapsi- ja perheyhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Emppis ry

Toimiala: Yhdistys, Eläkeläis- ja senioriyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus / Keski-Suomi , Jämsä
  • Huhtasuon ASA ry

Toimiala: Muu, Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Eläkeläis- ja senioriyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Yleisen terveyden ja hyvinvoinnin yhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Huikon kyläseura ry

Toimiala: Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Luonto-, ympäristö- ja eläinsuojeluyhdistykset / Keski-Suomi , Toivakka
  • Jyvälän Setlementti ry

Toimiala: Muu, Yhdistys, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Lapsi- ja perheyhdistykset, Monialayhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Jyväskylän Katulähetys

Toimiala: Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Monialayhdistykset, Päihde- ja mielenterveysyhdistykset, Uskontoon ja maailmankatsomukseen liittyvät yhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä, Laukaa, Muurame
  • Jyväskylän seudun Nuorisoseura ry

Toimiala: Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Monialayhdistykset, Nuorisoyhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Kehräkumppanit ry

Toimiala: Muu, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Monialayhdistykset, Työllisyyden edistäminen ja työttömien yhdistykset / Keski-Suomi , Kannonkoski, Karstula, Kivijärvi, Kyyjärvi, Saarijärvi
  • Keltinmäen ja Myllyjärven asukkaat ry

Toimiala: Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Keski-Suomen Kylät ry

Toimiala: Yhdistys, Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Eläkeläis- ja senioriyhdistykset, Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Lapsi- ja perheyhdistykset, Monialayhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset, Urheilu- ja liikuntayhdistykset, Yleisen terveyden ja hyvinvoinnin yhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Konttimäen kyläyhdistys ry

Toimiala: Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus / Keski-Suomi , Multia, Saarijärvi
  • Länkipohja Symppis ry

Toimiala: Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Eläkeläis- ja senioriyhdistykset, Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Omais- ja läheisyhdistykset / Keski-Suomi , Jämsä
  • Mannerheimin lastensuojeluliiton Järvi-Suomen piiri ry / Pohjois-Savo

Toimiala: Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Lapsi- ja perheyhdistykset, Nuorisoyhdistykset, Yleisen terveyden ja hyvinvoinnin yhdistykset / Pohjois-Savo, Pohjois-Karjala, Etelä-Savo, Keski-Suomi , Iisalmi, Kaavi, Keitele, Kiuruvesi, Kuopio, Lapinlahti, Leppävirta, Pielavesi, Rautalampi, Rautavaara, Siilinjärvi, Sonkajärvi, Suonenjoki, Tervo, Tuusniemi, Varkaus, Vesanto, Vieremä
  • Pohjoisen Korpilahden yhteistyöyhdistys ry

Toimiala: Yhdistys, Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Luonto-, ympäristö- ja eläinsuojeluyhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset, Urheilu- ja liikuntayhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Riihilahden kyläyhdistys ry

Toimiala: Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Muut yhdistykset / Keski-Suomi , Äänekoski
  • Sepänkeskus

Toimiala: Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Suomen Nuorisoseurat ry / Keski-Suomi

Toimiala: Yhdistys, Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Lapsi- ja perheyhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset, Muut yhdistykset, Nuorisoyhdistykset, Työllisyyden edistäminen ja työttömien yhdistykset / Keski-Suomi , Jyväskylä
  • Toivakan Pitäjäseura ry

Toimiala: Muu, Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Luonto-, ympäristö- ja eläinsuojeluyhdistykset / Keski-Suomi , Toivakka
  • Valkolan Nuorisoseura ry.

Toimiala: Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Muut yhdistykset, Nuorisoyhdistykset / Keski-Suomi , Laukaa

Muokattu viimeksi: 04.12.2020