Huikon kyläseura vuokraa kylätaloaan juhlataloksi

Kylätalomme Maja-Vakka soveltuu erinomaisesti erilaisten juhlien ja kokousten pitopaikaksi. Vuokraamme myös kylätalon pihalla olevaa uutta kotaa sekä tanssilavaa.

Maja-Vakka on kunnostettu sekä sisätiloiltaan että ulkoa. Keittiöstä löytyy ruoka- ja kahviastiasto 100 hengelle sekä muut tarvittavat tarvikkeet juhlien ym. tilaisuuksien järjestämiseen. Istumapaikkoja löytyy isosta salista n. 100 hengelle ja pienemmästä salista n. 20 hengelle riippuen siitä kuinka istumapaikat haluaa järjestää. WC-tiloja on kaksi.

Keittiössä on pesulinjasto ja päältäavattava astianpesukone sekä tavallisen lieden lisäksi Metosin liesi kiertoilmauunilla. Jääkaappeja on kolme sekä kaksi pakastinta.
Käytettävissä langaton nettiyhteys, videotykki ja laadukkaat äänentoistolaitteet.

Kylätalolta löytyy sydäniskuri. Kyläseuralla on iso kaasugrilli, jota voi vuokrata kylätalolla pidettäviin juhliin.

Olemme hankkineet vuokrauskäyttöön teltan, joka on kooltaan 4m x 6m. Teltassa on seinät ( yksi seinä ikkunallinen) ja lyijypainot kulmissa. Kasaus ja purkaus myös neuvoteltavissa.

Vuokrattavana myös Dancoverin taittopöytiä 6-8 henkilölle. Voit kysyä myös isoja puisia pöytiä ja penkkejä juhliisi.

Pihtijoentie 2, 41660 Toivakka, Suomi

Osoite

• Pihtijoentie 2, 41660 Toivakka, Suomi

Huikon kyläseura ry