Kohti kansainvälisyyttä – webinaari ke 27.10. klo 15.30-18

27.10.2021 - 27.10.2021 / Koulutus/seminaari, Verkossa tapahtuva toiminta, Yleisöluento / JyväsRiihi ry.

Toimintaa järjestetään

Kiinnostaako kansainvälinen yhteistyö? Keski-Suomen Leader-ryhmät järjestävät lokakuun lopussa webinaarin, jossa kerrotaan maaseutuohjelman kansainvälisistä rahoitusmahdollisuuksista ja esitellään esimerkkien kautta, millaisia hankkeita on jo toteutettu. Tule hakemaan tietoa ja vinkkejä kansainvälisen hankkeen tai yhteistyön suunnitteluun!

Tilaisuus on tarkoitettu yhdistyksille ja yhteisöille, jotka ovat kiinnostuneet kansainvälisestä yhteistyöstä ja hanketoiminnasta, mm. maaseutuohjelman kautta. Kansainvälisen yhteistyön käynnistämiseksi on saatavilla neuvontaa ja rahoitusta, joten tervetuloa rohkeasti kuulolle!

Webinaari järjestetään keskiviikkona 27. lokakuuta klo 15.30-18.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen

Jyväskylä

Teemat

asukas- ja kylätoiminta, monikulttuurisuus, kansainvälisyys ja kehitysyhteistyö, viestintä, yhteistyö ja verkostot