Ink-tiimitoiminta, Music Against Drugs ry

23.03.2020 - 30.04.2020 / Muu, Muu ryhmämuotoinen tuki, Yksilöllinen tuki / Music Against Drugs ry

Toimintaa järjestetään

Ma
Ti
Ke
To
Pe
09:00–15:00

Music Against Drugs ry tarjoaa tiimiharjoittelupaikkoja 18–29-vuotiaille nuorille Ink-tiimissä.
Jakson sisältö ja kesto räätälöidään nuorten tavoitteiden mukaisesti. Tiimijaksoon sisältyy yksilö- ja ryhmävalmennusta, monipuolista yhteisöllistä toimintaa sekä työelämävalmiuksia vahvistavaa projektityöskentelyä nuorisojohtoisissa tiimeissä. Toiminnan tavoitteena on nuorten työelämä- ja opiskeluvalmiuksien vahvistaminen ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tukeminen tiimimuotoisesti. Tiimiharjoittelun voi suorittaa työkokeiluna, tutkintoon kuuluvana työssäoppimisena tai vapaaehtoisena.

Tällä hetkellä yhdistyksemme muun toiminnan tavoin myös Ink-tiimitoimintaa toteutetaan toistaiseksi verkossa etäyhteyksin. Ink-tiimitoimintaa järjestetään samoin sisällöin kuin aiemmin ja normaaliin tapaan maanantaista perjantaihin klo 9–15.

Myös haku Ink-tiimiin on normaaliin tapaan käynnissä, mutta haastattelut tiimeihin järjestetään etäyhteyksin. Hakulomakkeen lähettämisen jälkeen jokaiseen hakijaan otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä ja ohjeistetaan etähaastattelun toteutuksesta. Täytä hakulomake, niin olemme sinuun yhteydessä ja keskustellaan toiveistasi ja tavoitteistasi tarkemmin.

Lisätietoa Ink-tiimitoiminnasta ja linkin hakulomakkelle löydät täältä.

Vuoden 2020 tiimijaksojen ajankohdat:

Kevään tiimijakso: 3.2.–15.5.2020
Kesän tiimijakso: 15.6.–7.8.2020
Syksyn tiimijakso: 7.9.–18.12.2020

Tiimihaun osalta yhteyttä voi ottaa tiimivalmentajaamme Miia Matilaiseen: 050 411 1672, miia.matilainen@musicagainstdrugs.info

Lisätietoa:

Seuraa tiedotusta verkkosivuillamme sekä sosiaalisen median kanavissamme.
Facebook: www.facebook.com/musicagainstdrugs
Instagram: www.instagram.com/musicagainstdrugs
www.musicagainstdrugs.info

Jyväskylä

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, mielenterveys, nuoruus, osallisuus, sosiaali ja terveys, työllisyys, vertaistoiminta, yhteistyö ja verkostot

korona, verkossa

Kohderyhmä

lapset ja nuoret, opiskelijat, työttömät, vapaaehtoiset

Ikäryhmä

nuoret aikuiset (18-29 v.)

Lisätiedot

Linkkejä