Uuraisten 4H-yhdistys

4H-järjestössä toteutetaan ”Kolme askelta työelämään”-toimintamallia. Ensimmäisellä askeleella 4H-kerhotoiminnassa lapset oppivat monipuolisesti elämänhallintaa tukevia käytännön ja käden taitoja 4H:n järjestämissä kerhoissa. Samalla he oppivat tunnistamaan omat vahvuutensa ja kiinnostuksen kohteensa. Toisella askeleella yli 13-vuotiaat nuoret osallistuvat 4H-yhdistyksen järjestämiin valmennuksiin, koulutuksiin ja kursseille. Kolmantena askeleena nuoret työllistyvät 4H:n kautta erilaisiin töihin. 4H-yrittäjyydestä kiinnostuneita nuoria kannustetaan ja opastetaan oman 4H-yrityksen perustamiseen.

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti

Toimiala

Harrasteyhdistykset, Nuorisoyhdistykset

Teemat

harrastus ja vapaa-aika, kerhot, käden taidot, lomat ja leirit, monikulttuurisuus, kansainvälisyys ja kehitysyhteistyö, työllisyys, vapaaehtoisuus, ympäristö, luonto ja eläimet

Avainsanat

4h, 4h yrityskurssit, iltapäivätoiminta, Nuorisovaihdot, kerhot, Nuori kerhonohjaaja, hanketoiminta, Robo-kerhot, Nuorten valotaide, Työelämäkurssit nuorille, Kesätyöllistäminen, Metsäteemapäivät, Koulunpäätösjuhlat, Kesän päiväleirit, Nuorten ryhmätoiminta

Kohderyhmä

kuntalaiset, lapset ja nuoret

Ikäryhmä

lapset (7-12 v.), nuoret (13-17 v.), nuoret aikuiset (18-29 v.)

Osoitteet

• Käyntiosoite