Paremmin Yhdessä ry

Paremmin Yhdessä ry (PYR) on kansalaisjärjestö, joka tekee kotoutumista ja hyvinvointia tukevaa toimintaa paikallisesti ja valtakunnallisesti sekä kansainvälistä kehitysyhteistyötä, jolla pyritään osaamisen vaihtoon sekä ihmisten hyvinvoinnin ja oikeuksien edistämiseen.

PYR on asiantuntijajärjestö, joka on erikoistunut maahan muuttaneiden sekä monikulttuurisuuden kysymyksiin. Työssämme edistämme oikeudenmukaisuutta, osallisuutta ja yhdenvertaisuutta, läpinäkyvyyttä, vastuullisuutta sekä perusoikeuksien toteutumista myönteisessä asenneilmapiirissä.  Kehitämme jatkuvasti asiantuntemukseen pohjaavaa ja monikulttuurisuuteen fokusoitunutta työtä sekä kattavan ja toimivan yhteistyöverkoston mahdollistamista.

Paremmin Yhdessä ry:ssä pyrimme vaikuttamaan yksilöiden ja yhteisöjen osallistumismahdollisuuksiin antamalla tietoa, kouluttamalla, konsultoimalla ja osallistumalla itse.

Toiminnassa korostetaan yhteisöllisyyttä, rohkeusta, innovatiivisuutta, integriteettiä, kansainvälisyyttä ,moniosaajuutta, ihmisten tasa-arvoista kohtaamista sekä avoimuutta.

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti

Toimiala

Yhdistys, Ihmisoikeus- ja rauhanjärjestöt, Monialayhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset, Työllisyyden edistäminen ja työttömien yhdistykset, Yleisen terveyden ja hyvinvoinnin yhdistykset