Paremmin Yhdessä ry

Paremmin Yhdessä ry on kansainvälinen kehitysyhteistyöjärjestö, joka tekee yhteistyössä viranomaisten ja kolmannen sektorin kanssa maahanmuuttajien kotouttamista ja perheiden voimaannuttamista tukevaa työtä.

Paremmin Yhdessä ry tekee myös kehitysyhteistyötä erityisesti nuorten ja naisten hyvinvoinnin puolesta kolmansissa maissa.

Yhdistyksen toiminnalla edistetään lasten ja nuorten sekä perheiden kokonaisvaltaista hyvinvointia sekä sosiaalista ja yhteiskunnallista osallisuutta.

Toiminnassa korostetaan ihmisten tasa-arvoista kohtaamista ja kunnioitusta, yhteisöllisyyttä, luotettavuutta ja avoimuutta sekä kristillisiä arvoja.

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti

Toimiala

Yhdistys, Ihmisoikeus- ja rauhanjärjestöt, Lapsi- ja perheyhdistykset, Monialayhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset, Nuorisoyhdistykset, Yleisen terveyden ja hyvinvoinnin yhdistykset