Mielenterveysyhdistys Ankkuri ry

Mielenterveysyhdistys Ankkuri ry kokoontuu Rauhan majakan tiloissa Piispasentie 6, Jämsässä keskiviikkoisin klo 13 alkaen.

Kokoontumisissa kahvituksen lomassa välillä voi askarrella ja pelata pelejä. Joskus pidetään tietovisoja ja levyraateja. Osallistua ei ole pakko, voi tulla vain nauttimaan vertaistuesta ja hyvästä seurasta.

Käymme välillä makkaran paistossa ja nokipannukahvin keitossa  lähi laavuilla ja kodilla. Vierailemme myös yhteistyökumppaneittemme tapahtumissa ja he meidän tapahtumissamme.

Syksyisin pidämme muutaman vuorokauden mittaisen erähenkisen leirin jossain kauempana Jämsästä ja myöhemmin syksyllä matkaamme taas Mielenterveys messuille Helsinkiin.

Tervetuloa Mukaan!

Palvelemme kielillä

Toimiala

Muu, Päihde- ja mielenterveysyhdistykset

Teemat

edunvalvonta, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, kokemusasiantuntijuus, mielenterveys, päihteet ja riippuvuudet, teemapäivät ja -viikot, yhdistyksen sääntömääräinen toiminta, vaikuttaminen, vapaaehtoisuus, messut ja näyttelyt, ystävä- ja viriketoiminta, retkeily ja vaellus, yhteistyö ja verkostot

Avainsanat

mielenterveyskuntoutujat, mielenterveysongelmat, mielen hyvinvointi, mielenterveystyö, mielenterveysomaiset, mielenterveydentuki

Kohderyhmä

kuntoutujat

Ikäryhmä

ikäihmiset (63-79 v.), aikuiset (30-62 v.), nuoret aikuiset (18-29 v.)

Kokoontumiset Rauhan Majakka

Piispasentie 6, 42100 Jämsä