Mannilan asukasyhdistys ry

Mannilan asukasyhdistys ry. toimii Jyväskylän kaupungin asuinalueella. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ja valvoa Etu-Palokan, Mannilan ja Rantueen alueen ympäristöolojen viihtyvyyttä ja niiden kehittämistä.

Asukasyhdistys toteuttaa erilaisia kokoperheen tapahtumia, liikuntasalivuoroja, pesäpalloa asukkaiden kesken sekä järjestää kuulemistilaisuuksia kaupungin suuntaan esimerkiksi alueen kehittämisen ja kaavoitusten suhteen. Hallitus kokoustaa säännöllisesti ja toiminta tuo naapureita tutuiksi toisilleen.

Asukasyhdistyksen toiminta on suunnattu edellä mainittujen alueiden asukkaille, ikään ja kokoon katsomatta.

Mannilan asukasyhdistys toivottaa kaikki toiminnasta kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi.

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti, Ruotsi

Toimiala

Asukas- kotiseutu-, kylä- ja kaupunginosayhdistykset, Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Lapsi- ja perheyhdistykset

Teemat

asukas- ja kylätoiminta, harrastus ja vapaa-aika, ystävä- ja viriketoiminta, yleisötilaisuudet, lapsuus ja perhe-elämä

Asiasanat

asukasyhdistys, Enemmän yhdessä, kivaayhdessä, kaikille avoin

Kohderyhmä

eläkeläiset, järjestötoimijat, kaikille, kuntalaiset, miehet, naiset, lapset ja nuoret, pariskunnat, perheet, työssäkäyvät, työttömät, vapaaehtoiset

Ikäryhmä

kaikenikäiset, aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.), lapset (7-12 v.), leikki-ikäiset (3-6 v.), nuoret (13-17 v.), nuoret aikuiset (18-29 v.), vanhukset (80 v. - ), vauvat ja taaperot (0-2 v.)

Sähköposti:
anniina.runtuvuori.salmela@gmail.com