Lievestuoreen palvelukeskusyhdistys ry

Lievestuoreen palvelukeskusyhdistys ry:n toiminta-ajatuksena on tuottaa vuokra-asuntopalveluja ja tehostettua asumispalvelua ikäihmisillä sekä tuottaa ateria ja virkistyspalveluja tukipalveluna. Toimintaa kehitetään yhdessä Laukaan kunnan kanssa pyrkien kohtuullisilla kustannuksilla tuottamaan laadukkaita palveluja ikääntyvälle väestölle.

Eloisaa! on järjestänyt osallistavaa ja vapaamuotoista ryhmätoimintaa ja moninaisia tapahtumia laukaalaisille ikäihmisille jo vuodesta 2015 lähtien. Aloitimme toiminnan ”Osallistuva ikäihminen – mielekäs arki” -hankkeella ja nyt vuoden 2018 alusta Lievestuoreen palvelukeskusyhdistyksen järjestämä toimintamme muuttui pysyväisluontoiseksi Eloisaa!-toiminnaksi STEA:n (entinen RAY) rahoittamana.

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti, Saksa, Venäjä, Ruotsi

Toimiala

Muu, Muut yhdistykset