Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki (KYT) on hyväntahtoinen kasvualusta osallisuudelle, moniäänisyydelle, ihmislähtöisyydelle ja kanssalaisuudelle.

Olemme kansalaistoiminnan edistäjä ja kehittäjä

Meistä jokaisella tulee olla mahdollisuus kuulua itselleen merkitykselliseen yhteisöön ja osallistua mielekkääseen tekemiseen.

Edistämme järjestöjen toimintaa ja yhteistyötä monin tavoin. KYT-järjestöpalvelumme tarjoaa maksutonta ohjausta, neuvontaa ja koulutusta keskisuomalaisille yhdistyksille ja yhteisöille. Koordinoimme ja hallinnoimme erilaisia hankkeita, jotka toimivat esimerkiksi syrjäytymisen ehkäisyn, osaamisen tunnistamisen, työllisyyden ja monikulttuurisuuden teemojen parissa. Kokoamme verkostoja, viestimme järjestötoiminnasta ja vaikutamme aktiivisesti kansalaistoiminnan kysymyksiin.

Tarjoamme paikkoja ihmisten kohtaamisille ja osallistumiselle. Ylläpidämme avoimia kohtaamispaikkoja Kansalaistoiminnankeskus Mataraa  ja Sepänkeskusta Jyväskylässä.

Yhdistystori.fi on ylläpitämämme maksuton viestintäalusta keskisuomalaisille yleishyödyllisille yhteisöille.

KYT-osuuskunnan tilitoimisto on osa yhteisöämme

KYT-osuuskunta on voittoa tavoittelematon yritys, jolle on myönnetty yhteiskunnallisen yrityksen status. Osuuskunnan omistama tilitoimisto tuottaa taloushallinnon palveluja erityisesti kolmannen sektorin yhteisöille.

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti

Toimiala

Yhdistys, Monialayhdistykset, Yleisen terveyden ja hyvinvoinnin yhdistykset

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, monikulttuurisuus, kansainvälisyys ja kehitysyhteistyö, sosiaali ja terveys, vaikuttaminen, yhteistyö ja verkostot

Avainsanat

aktiivinen kansalaisuus, järjestöjen yhteisjärjestöt, kuntayhteistyö, yhteistyö, yhteiskunnalliset asiat, järjestöyhteistyö, yhteistyöverkosto, järjestötuki, kehittäminen, kehittämis- ja projektitehtävät, hanke, monikulttuurisuus, projektit, projektien arviointi, ohjaus, koulutus, yleisötilaisuudet, nuoret, työllisyys, työllistäminen, kansalaisten osallistuminen, Kohtaamispaikka, PAIKKO

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, asiakkaat, järjestötoimijat, kaikille, viranomaiset ja kumppanit

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Osoitteet

• Postiosoite

Matarankatu 6A1, 40100 Jyväskylä

Kotikunta: Jyväskylä
Sähköposti:
info@kyt.fi
Puhelin: Toiminnanjohtaja 040 036 5760

Lisätietoa verkossa

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuen verkkosivut

Kansalaistoiminnankeskus Matara

KYT Facebook

Jyväskylä, Muurame, Äänekoski, Laukaa, Toivakka, Pihtipudas, Viitasaari, Karstula, Kinnula, Kivijärvi, Kyyjärvi, Konnevesi, Kannonkoski, Saarijärvi, Uurainen, Multia, Petäjävesi, Keuruu, Jämsä, Luhanka, Kuhmoinen, Joutsa, Hankasalmi

Postiosoite

Matarankatu 4, Jyväskylä, Suomi

Henkilöt

Luoto, Katariina

Kehittämispäällikkö

s. katariina.luoto@kyt.fi

Sivonen, Tiina

Toiminnajohtaja

s. tiina.sivonen@kyt.fi
Julkaistu | Ihimiset (Pohjois-Pohjanmaa),  Ilmoitus,  Jelli (Pohjois-Karjala),  Lappilaiset (Lappi),  Meidänhäme (Kanta-Häme),  Pohjoissavolaiset (Pohjois-Savo),  Toimeksi.fi (Valtakunnallinen),  Uusimaalaiset (Uusimaa),  Uutinen,  Yhdistysinfo (Kaakkois-Suomi),  Yhdistystori (Keski-Suomi)

Uusi PAIKKO® osaamistodistus julkaistu!

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry / Etelä-Karjala, Etelä-Pohjanmaa, Etelä-Savo, Kaakkois-Suomi, Kainuu, Kanta-Häme, Keski-Pohjanmaa, Keski-Suomi, Kymenlaakso, Lappi, Pirkanmaa, Pohjanmaa, Pohjois-Karjala, Pohjois-Pohjanmaa, Pohjois-Savo, Päijät-Häme, Satakunta, Uusimaa, Valtakunnallinen, Varsinais-Suomi