Keski-Suomen Työpajayhdistys ry

Keski-Suomen Työpajayhdistys ry yhdistää alueen työpajoja alueelliseksi verkostoksi. Tavoitteena on työpajojen ammatillisen henkilöstön tukeminen heidän valmennustyössään järjestämällä tilaisuuksia ja koulutuksia. Yhdistys toimii työpajojen alueellisena edunvalvojana ja tiedottaa päättäjille työpajojen valmennustoiminnasta ja toiminnan vaikuttavuudesta. Vakiintuneita tilaisuuksia ovat vuosittaiset kehittämispäivät, toimialatapaamiset samankaltaista työtä tekevien kesken sekä koulutus- ja keskustelutilaisuudet. Yhdistys osallistuu Valtakunnallisen Työpajayhdistys ry:n toimintaan ja on sen jäsen. Yhdistys tekee tiivistä yhteistyötä Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n kanssa ja on sen jäsen.

Palvelemme kielillä

Toimiala

Ammattiin ja elinkeinoon liittyvät yhdistykset, Työllisyyden edistäminen ja työttömien yhdistykset

Teemat

edunvalvonta, osallisuus, työllisyys, vaikuttaminen, yhteistyö ja verkostot, yhdistyksen sääntömääräinen toiminta

Avainsanat

työpaja, työpajatoiminta, nuorten työpaja, edunvalvonta, työvalmennus, osaamisen tunnistaminen, järjestöyhteistyö

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat

Ikäryhmä

aikuiset (30-62 v.), nuoret aikuiset (18-29 v.)

Osoitteet

• Postiosoite

Matarankatu 6 A

Kotikunta: Jyväskylä