Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry

Keski-Suomen Syöpäyhdistys on kansanterveysjärjestö, jonka tarkoituksena tukea ja opastaa syöpäpotilaita sekä heidän läheisiään ja ehkäistä syöpää.
Yhdistyksemme toimitilat ovat Jyväskylässä ja toimintaa on eri puolilla Keski-Suomen maakuntaa.

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluita ovat potilaiden ja läheisten neuvonta, vertaistukiryhmät ja terveyden edistäminen sekä tukihenkilö- ja vapaaehtoistoiminta.
Ilmoitamme toiminnastamme yhdistyksemme verkkosivuilla ja Facebook-sivuilla sekä maakunnan sanomalehdissä.

Ammattihenkilöstön lisäksi yhdistyksemme voimavaroihin kuuluvat myös vapaaehtoiset ympäri maakuntaa, mukaan lukien yhdistyksemme paikallisosastot. Jäseniä yhdistyksessämme on koko maakunnan alueella noin 5000.

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti

Toimiala

Muu, Lapsi- ja perheyhdistykset, Omais- ja läheisyhdistykset, Sairaus- ja potilasyhdistykset, Vammaisyhdistykset, Yleisen terveyden ja hyvinvoinnin yhdistykset