Keski-Suomen Sydänpiiri ry

Keski-Suomen Sydänpiiri on vuonna 1957 perustettu alueellinen kansanterveys- ja potilasjärjestö, johon kuuluu 12 paikallista sydänyhdistystä ja noin 4500  henkilöjäsentä. Toimimme Keski-Suomen maakunnassa sekä Pieksämäen ja Kangasniemen sydänyhdistysten alueilla. Keski-Suomen Sydänpiiri on ihmisten voimavaroja ja hyvinvointia lisäävä, alueellisesti aktiivisesti vaikuttava sydänterveyden edistäjä. Lisätietoja toiminnasta löytyy nettisivuiltamme www.sydanliitto.fi/keskisuomi

Toimiala

Yhdistys, Sairaus- ja potilasyhdistykset

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, kansanterveys, kokemusasiantuntijuus, kuntoutus- ja hoitopalvelut, sairastaminen, teemapäivät ja -viikot, vaikuttaminen, vapaaehtoisuus, yhteistyö ja verkostot, yleisötilaisuudet, ensiapu ja pelastustoiminta, tietotekniikka ja tietojenkäsittely, tukihenkilötoiminta, vertaistuki, kerhot, ystävä- ja viriketoiminta

Avainsanat

sydän- ja verisuonisairaudet, sydän- ja verisuonitauti, sydänpiiri, sydänliitto, sydänterveys, sydänyhdistys

Osoitteet

• Käyntiosoite ja postiosoite

Matarankatu 6, 40100 Jyväskylä, Suomi

Kotikunta: Jyväskylä
Sähköposti:
toimisto.keski-suomi@sydan.fi

Lisätietoa verkossa

Keski-Suomen Sydänpiiri ry

Jyväskylä, Hankasalmi, Joutsa, Jämsä, Kangasniemi, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pieksämäki, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski

Käyntiosoite ja postiosoite

Matarankatu 6, 40100 Jyväskylä, Suomi