Keski-Suomen Sydänpiiri ry

Keski-Suomen Sydänpiiri on vuonna 1957 perustettu alueellinen kansanterveys- ja potilasjärjestö, johon kuuluu 13 paikallista sydänyhdistystä ja lähes 5000 henkilöjäsentä. Toiminta-alueemme muodostaa Keski-Suomen maakunta sekä Pieksämäen ja Kangasniemen sydänyhdistysten alueet. Keski-Suomen Sydänpiiri on ihmisten voimavaroja ja hyvinvointia lisäävä, alueellisesti aktiivisesti vaikuttava sydänterveyden edistäjä. Lisätietoja toiminnasta löytyy nettisivuiltamme www.sydanliitto.fi/keskisuomi

Toimiala

Yhdistys, Sairaus- ja potilasyhdistykset

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, kansanterveys, kokemusasiantuntijuus, kuntoutus- ja hoitopalvelut, sairastaminen, teemapäivät ja -viikot, vaikuttaminen, vapaaehtoisuus, yhteistyö ja verkostot, yleisötilaisuudet

Osoitteet

• Käyntiosoite ja postiosoite

Matarankatu 6, 40100 Jyväskylä, Suomi

Kotikunta: Jyväskylä
Sähköposti:
toimisto.keski-suomi@sydan.fi

Lisätietoa verkossa

Keski-Suomen Sydänpiiri ry

Jyväskylä, Hankasalmi, Joutsa, Jämsä, Kangasniemi, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pieksämäki, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski

Käyntiosoite ja postiosoite

Matarankatu 6, 40100 Jyväskylä, Suomi

Henkilöt

Kervinen, Heidi

hanketyöntekijä

p. 045 1955858
s. heidi.kervinen@sydan.fi

Digisti Kylässä

Keski-Suomen Sydänpiiri ry , Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski