Keski-Suomen munuais- ja maksayhdistys KEMUSI ry

Keski-Suomen munuais- ja maksayhdistys KEMUSI ry on toiminut vuodesta 1970. Jäseniä yhdistyksellämme on noin 320 henkilöä. Jäsenet ovat aikuis- ja lapsipotilaita, heidän omaisiaan sekä henkilöitä, jotka kokevat munuais- ja maksapotilaiden ja elinsiirron saaneiden asiat tärkeäksi.

Toiminnan lähtökohtana on jakaa tietoa munuais- ja maksasairauksista, kannustaa jäseniämme, toimia tukena ja ymmärtäjänä sairastuneiden ja heidän läheistensä selviämistä sairauden eri vaiheissa ja elämän tilanteissa. Vertaistuki auttaa saamaan pitävän otteen normaalista päivittäisestä elämästä pitkällisen toipumisajan aikana.

Palvelemme kielillä

Toimiala

Yhdistys, Sairaus- ja potilasyhdistykset

Teemat