Jyväskylän vanhempainfoorumi ry

Oma koti ja omat rakkaat vanhemmat/huoltajat ovat lapsen tärkein toive ja turva. Vanhemmaksi ei synnytä vaan kasvetaan yhdessä! Joskus ensin on tuettava jopa vanhempia, että lapsi voi hyvin.

Jyväskylän vanhempainfoorumi (JVF) edistää lasten ja nuorten kokonaisvaltaista hyvinvointia mm. kehittämällä hyvän yhteistyön toimintakulttuuria lasten vanhempien ja päiväkotien/koulujen sekä muiden lasten ja perheiden palveluiden välille. Lasten onneksi ja turvaksi ❤️!
Jyväskylän vanhempainfoorumi ry (JVF) on yhteistyöelin kaikille jyväskyläläisille vanhemmille ja vanhempaintoimijoille sekä tahoille, jotka haluavat edistää lasten ja nuorten hyvää kasvua ja oppimista sekä hyvinvointia yhteistyössä kotien kanssa. JVF vahvistaa vanhemmuuden iloa ja vanhemmuuden vastuun kantamista yhteiskunnassa tukemalla vanhempien ja vanhempaintoimijoiden toimintaedellytyksiä sekä yhteistyötä lasten kasvuympäristöön vaikuttamisessa. JVF edistää kasvatusyhteistyötä, yhteisöllisyyttä sekä vanhempien mielipiteiden esiin tulemista koulutusta ja kasvatusta koskevissa kysymyksissä laaja-alaisesti. Jyväskylän vanhempainfoorumin toiminta on avointa kaikille ja jäseniksi voivat liittyä (koulujen, päiväkotien, oppilaitosten) rekisteröidyt vanhempainyhdistykset sekä kaikki täysi-ikäiset yksityishenkilöt, jotka hyväksyvät yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jäsenyyshakemus ja lisätiedot: https://peda.net/jyvaskyla/vanhempainfoorumi Ihan jokainen voi vaikuttaa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: vanhempainfoorumi.jkl@gmail.com

Palvelemme kielillä

Englanti, Suomi, Ruotsi, Norja, Saksa

Toimiala