Jyväskylän science fiction seura 42

42 on vuodesta 1989 toiminut seura, jonka tarkoitus on edistää ja tukea science fiction- ja fantasiakulttuurin harrastamista Jyväskylän yliopiston ja Jyväskylän kaupungin alueella, sekä edistää harrastuksen leviämistä ja yhdistää harrastajia koko Keski-Suomen alueella.

Mafiat joka kuun kolmas keskiviikko ravintola Sohwin kabinetissa. Mafia on seuran kuukausittainen tapaaminen, jossa keskustellaan vapaasti yleensä scifiin ja fantasiaan liittyen sekä käsitellään tarpeen mukaan seuran asioita. Tilaisuudessa myös jutellaan kulloisestakin lukupiirin teoksesta. Mafia alkaa klo 18.00, mutta tulla saa koska vain ja lähteä milloin haluaa. Mafiat ovat erittäin hyvä tapa tutustua seuran toimintaan, uudet ihmiset ovat aina tervetulleita!

Palvelemme kielillä

Suomi, Englanti, Ruotsi

Toimiala

Harrasteyhdistykset, Kulttuurialanyhdistykset, Lapsi- ja perheyhdistykset, Monialayhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset, Muut yhdistykset, Nuorisoyhdistykset