Jämsänjokilaakson A-kilta Ry

Jämsänjokilaakson a-kilta ry, Kiltakallio

Selvästi parempi

A-kiltatoiminta on päihteetöntä, vapaaehtoisuuteen perustuvaa ja monimuotoisesti toteutettavaa vertaistukitoimintaa päihdeongelmaisille ja päihdetoipujille sekä heidän läheisilleen.

A-killat ovat yhteiseltä arvopohjalta toimivia itsenäisiä yhdistyksiä.

A-kilta ry järjestää päiväkeskustoimintaa, joka arkipäivä klo 8-13 Kiltakalliolla (maskulankatu 1, 42100 Jämsä).

Ruokailu on joka arkipäivä klo 11-12, ja ihan kuka vain voi tulla syömään edullista kotiruokaa. Ruuan hinta on 3€ ja joko syödä paikanpäällä tai ottaa annos mukaan kotiin.

Käytössä on myös ilmainen internetyhteys asioiden hoitamiseen ja myös pyykinpesu mahdollisuus. Alakerrassa on myös mahdollisuus sanomiseen tai suihkussa käymiseen. Kiltakalliolla voi myös lukea päivän lehden (jämsän seutu) ja vaikka katsella tv:tä. Erillaista Pelailua myös tovereiden kanssa tapantuu usein.

Tilana Kiltakallio tunnetaan päihteettömänä olohuoneena johon jokaisen on helppo tulla. Yksi ehto on vain: Tule sellaisena kuin olet, mutta tule selvinpäin!

Pihalla voi grillailla ja pelailla pelejä.. Suositumpia pelejä pn mölkky ja petangue.

Myös erillaisia ryhmiä pyrimme järjestämään tarpeen tullen. Ja toimintaa tapahtuu myös paljon muuallakin. On sählyä keskiviikkoisin ja perjantaisin. Lauantaisin lentopalloa. Ja monimuotoista muuta toimintaa.

Tervetuloa toimintaan mukaan!

Toimiala

Päihde- ja mielenterveysyhdistykset

Teemat