Art-Master Ry

ART-MASTER-festivaali-2018

Art-Master ry on aktiivisesti toimiva yleishyödyllinen yhteisö, joka on rekisteröity tammikuussa 2014. Päätavoitteemme on auttaa jäseniämme toteuttamaan itseään kulttuuri- ja opetusprojekteissa. Toimintamme perusajatus on yhdessä tekeminen, taiteen ja kulttuurin kehittäminen, sekä eri-ikäisten maahanmuuttajien tukeminen heidän kotoutumisprosessissaan Suomeen.

Art-Master toteuttaa ja esittää draamaa musiikki- ja nukke-esityksiä, konserttiohjelmaa järjestää kiertueita, messuja, festivaaleja, kulttuuritapahtumia, leirejä, järjestää koulutuksia, seminaareja ja yhteisön toimintaan liittyviä Master -ohjauksia.

Art-Master ry on aktiivisten, tiedonnälkäisten ja itseään jatkuvasti kehittävien ihmisten yhteisö. Emme ole pelkästään näyttelijöitä, vaan myös maalareita, somistajia, lavastajia, muusikoita ja katselijoita. Olemme innokkaasti mukana vapaaehtoisina. Lyhyesti: välitämme teatterista ja uskomme sen parantavaan ja liikuttavaan voimaan.

Art-Master ry tuo yhteen eri-ikäisiä osallistujia, nuoria ja vanhoja. Kaikki löytävät itselleen paikan yhteisössämme.

Palvelemme kielillä

Suomi, Venäjä, Englanti

Toimiala

Harrasteyhdistykset, Kohtaamispaikka, järjestö- tai vapaaehtoistoiminnan keskus, Kulttuurialanyhdistykset, Lapsi- ja perheyhdistykset, Monikulttuuriset ja kansainvälisiin suhteisiin liittyvät yhdistykset

Teemat

kulttuuri ja taide, monikulttuurisuus, kansainvälisyys ja kehitysyhteistyö, nuoruus, osallisuus, harrastus ja vapaa-aika, kaveritoiminta, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, kotoutuminen

lastenteatteri, nuorisoteatteri, teatteri

Kohderyhmä

kaikille, lapset ja nuoret, maahanmuuttajat ja pakolaiset

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Osoitteet

Laikuttajantie 2, 40340 Jyväskylä

Sähköposti:
art-master@art-master.fi

Lisätietoa verkossa

Art-Master-teatteri

Art-Master ry Jyväskylässä - Kulttuurikeskus. Teatteri.

Jyväskylä

Laikuttajantie 2, 40340 Jyväskylä