Äijälän Talon Elo ry

Äijälän Talon Elo ry. sijaitsee Jyväskylän Väinölästä, vain 5 km päässä keskustasta. Äijälän Talon kokonaisuuteen kuuluu yli kaksisataavuotias päärakennus, noin hehtaarin kokoinen piha- ja puutarha-alue sekä puutarhan laidalla sijaitseva Puutarhurin talo. Yhdistyksen historia vie reilun 40 vuoden taakse, jolloin perustettiin asuin- ja työyhteisö erilaisissa elämäntilanteissa oleville ihmisille. Talossa toimi pitkään perhekoti, jonka jälkeen toiminta on viimeisimmät vuoden keskittynyt erilaisiin Green Care -avusteisiin työ- ja päivätoiminnan palveluihin sekä tilavuokraus-, majoitus- ja ruokapalveluihin.

Äijälän Talossa toimii tällä hetkellä:

• kehitysvammaisten työ- ja päivätoiminta
  • Jyväskylän kaupungin ostopalveluna tarjottavaa kuntouttavaa työtoimintaa
  • ikäihmisten iltapäivätoimintaa
  • lyhytaikaista palveluasumista
  • majoitustoimintaa (Air BNB)
  • juhla- ja tilavuokrauspalveluja
  • leirejä ja kursseja
  • puutarhan tuotteiden myyntiä ja viljelypalstojen vuokrausta.

Äijälän Talo toivottaa lämpimästi tervetulleeksi vapaaehtoistyöntekijät, työharjoittelijat, työkokeilijat sekä opinnäytetyöntekijät.

Lisätietoja sekä yhteydenotot:

www.aijalantalo.fi

Palvelemme kielillä

Englanti, Suomi, Saksa

Toimiala

Monialayhdistykset

Teemat

työllisyys, vammaisuus ja invaliditeetti, eläkeläistoiminta, lomat ja leirit, ikääntyminen ja veteraanitoiminta, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, osallisuus, sosiaali ja terveys, ympäristö, luonto ja eläimet, vapaaehtoisuus

Asiasanat

kuntouttava työtoiminta, kehitysvammatyö, ikäihmiset, jyväskylä, tilavuokraus, juhlatila, puutarha, Green Care

Kohderyhmä

kaikille, eläkeläiset, vammaiset ja invalidit, työttömät, lapset ja nuoret, opiskelijat, vapaaehtoiset