YLÄKAUPUNGIN YÖHÖN VAPAAEHTOISEKSI

18.05.2019 klo 10:00 - 19.05.2019 klo 05:00 / Muu

Yläkaupungin Yö -kaupunkifestivaali etsii jälleen kaikenlaisia henkilöitä liittymään vapaaehtoistyöntekijöidensä joukkoon. Festivaali järjestetään Jyväskylässä lauantaina 18.5.2019 ja tarjoaa talkoohenkisen ja innostavan työporukan sekä mielenkiintoisia työtehtäviä asiakaspalvelusta laitetekniikkaan. Huomioithan, että vapaaehtoiseksi ilmoittautuvan tulee olla täysi-ikäinen. Työpanoksen vastineeksi tarjoamme vapaaehtoisillemme ruokailun tapahtumapäivänä, taukotilan, karonkkajuhlat sekä työtodistuksen. Pyrimme löytämään mielenkiintoasi ja osaamistasi vastaavan työtehtävän täyttämäsi ilmoittautumislomakkeen perusteella. Kaikkiin tehtäviin on mahdollista tulla hyvin monenlaisilla taustatiedoilla ja -taidoilla.

Tarjoamme myös mahdollisuuden hakea vastuullisempaan tehtävään vapaaehtoisten tiimijohtajaksi. Tiimijohtaja vastaa yhdestä työpisteestä ja koordinoi siellä työskentelevien vapaaehtoisten toimintaa.

ALLA LINKKI, JOSTA VOIT HAKEA VAPAAEHTOISEKSI:

Osoitteet

• Yläkaupungin Yö

Kauppakatu, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Yläkaupungin Yö

Kauppakatu, Jyväskylä, Suomi

Teemat

harrastus ja vapaa-aika, kulttuuri ja taide, talkoot, tapahtuma, vapaaehtoisuus, yhteistyö ja verkostot, yleisötilaisuudet

Kohderyhmä

kaikille

Ikäryhmä

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.)

Linkkejä

Yläkaupungin yö