Yhdistys matkanjärjestäjänä: Matkapalveluyhdistelmälain vaatimukset tutuiksi, 4.9.

04.09.2019 klo 17:00 - 18:30 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Laki matkapalveluyhdistelmistä astui voimaan syksyllä 2018, ja koskettaa matkoja järjestäviä yhdistyksiä. Millaiset matkat katsotaan matkapalveluyhdistelmiksi? Entä mitkä matkat ovat soveltamisalan ulkopuolella? Mitä tarkoittaa käytännössä, jos joutuu lain piiriin? Mikä on vakuusrekisteri ja vakuuden valvontamaksu?

Uuden lain tarkoituksena on parantaa ja yhtenäistää matkustajien kuluttajansuojaa. Matkapalveluyhdistelmälain vaatimuksia yhdistyksille valottamassa Kilpailu- ja kuluttajaviraston erityisasiantuntija Linda Nystedt.

Ilmoittautumiset 28.8.2019 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Keskusteleva koulutus on yleishyödyllisten yhdistysten toimijoille maksuton, ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara, Tourujoki-sali

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Kansalaistoiminnankeskus Matara, Tourujoki-sali

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Teemat

yhdistyksen sääntömääräinen toiminta

matkailu, lainsäädäntö

Kohderyhmä

järjestötoimijat, yhdistyksen työntekijät

Tapahtuma on maksuton

Tilan saavutettavuus

• Tilaan pääsee pyörätuolilla
  • Tilaan pääsee rollaattorilla
  • Tilassa on inva-wc

Ilmoittautumistiedot

Yhdistys matkanjärjestäjänä 4.9.2019

Ilmoittautumislomake 4.9.2019 koulutukseen
  • Täytä alla olevaan lomakkeeseen omat tietosi ja paina lopuksi lähetä. Ilmoittautuminen lomakkeen kautta on mahdollista 16 vuotta täyttäneille henkilöille.
  • Anna sähköposti-osoite, josta sinut tavoittaa tiedotusta ja mahdollista koulutusmateriaalien jakoa varten.
  • Kahvituksen järjestämistä varten
  • Henkilötietojasi pääsevät käsittelemään ilmoittautumislomaketta käyttävään toimijaan kuuluvat käyttäjät ja tarvittaessa palvelun ylläpitäjät. Henkilötietojasi säilytetään tietokannassa EU-alueella. Kukin ilmoittautumislomaketta käyttävä toimija ja siihen kuuluvat käyttäjät vastaavat saamistaan henkilötiedoista ja säilyttävät tietoja omien toimintaperiaatteidensa mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojesi käytöstä voit tiedustella ilmoittautumislomaketta käyttävältä toimijalta. Tutustu myös palvelun tietosuojaselosteeseen.