Yhdistyksen verkkopalvelut saavutettaviksi kaikille! -koulutus, 4.9.

04.09.2019 klo 15:00 - 16:30 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Tiedätkö kuinka saavutettavia yhdistyksesi verkkopalvelut, kuten nettisivut, ovat? Entä miten parantaa helposti niiden saavutettavuutta? Hyvä digitaalisten palveluiden saavutettavuus luo yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa, kun kaikki pystyvät käyttämään verkkopalveluita helposti.

Keväällä 2019 voimaan tullut Laki digitaalisten palvelujen saavutettavuudesta on nostanut saavutettavuuskysymykset vahvasti esiin. Tule kuulemaan, miten uuden lain vaatimukset koskettavat sinun yhdistystäsi ja kuinka voit parantaa oman yhdistyksesi verkkopalveluiden saavutettavuutta.

Digimaailman saavutettavuuden saloihin opastamassa Kehitysvammaliiton saavutettavuusasiantuntija Tapio Haanperä.

Ilmoittautumiset 28.8.2019 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Koulutus on yleishyödyllisten yhdistysten toimijoille maksuton, ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara, Tourujoki-sali

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Kansalaistoiminnankeskus Matara, Tourujoki-sali

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Teemat

yhdistyksen sääntömääräinen toiminta

lainsäädäntö, verkkopalvelut

Kohderyhmä

järjestötoimijat, yhdistyksen työntekijät

Tapahtuma on maksuton

Tilan saavutettavuus

• Tilaan pääsee pyörätuolilla
  • Tilaan pääsee rollaattorilla
  • Tilassa on inva-wc

Ilmoittautumistiedot

Yhdistyksen verkkopalvelut saavutettaviksi 4.9.2019

Ilmoittautumislomake 4.9.2019 koulutukseen
  • Täytä alla olevaan lomakkeeseen omat tietosi ja paina lopuksi lähetä. Ilmoittautuminen lomakkeen kautta on mahdollista 16 vuotta täyttäneille henkilöille.
  • Anna sähköposti-osoite, josta sinut tavoittaa tiedotusta ja mahdollista koulutusmateriaalien jakoa varten.
  • Kahvituksen järjestämistä varten
  • Henkilötietojasi pääsevät käsittelemään ilmoittautumislomaketta käyttävään toimijaan kuuluvat käyttäjät ja tarvittaessa palvelun ylläpitäjät. Henkilötietojasi säilytetään tietokannassa EU-alueella. Kukin ilmoittautumislomaketta käyttävä toimija ja siihen kuuluvat käyttäjät vastaavat saamistaan henkilötiedoista ja säilyttävät tietoja omien toimintaperiaatteidensa mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojesi käytöstä voit tiedustella ilmoittautumislomaketta käyttävältä toimijalta. Tutustu myös palvelun tietosuojaselosteeseen.