Webinaari: Onnistu viestinnässä – tekijät kertovat! Ke 14.4.2021

14.04.2021 klo 16:30 - 18:30 / Koulutus/seminaari, Yleisöluento / JyväsRiihi ry.

Miten tehdä hyvää ja onnistunutta viestintää? – siinäpä kysymys, jota moni meistä pohtii! Nyt päästetään itse tekijät kertomaan hyvien esimerkkien kautta! Tule mukaan hakemaan ideoita! Kaikille avoin ja maksuton viestintäwebinaari järjestetään keskiviikkona 14. huhtikuuta 2021 klo 16.30-18.30. mainoskuva viestintäwebinaari 14.4.2021

Keski-Suomessa on paljon yhteisöjä ja hankkeiden toteuttajia, jotka ovat onnistuneet tekemään hyvää viestintä sekä tavoittaneet juuri oikeat kohderyhmänsä. Miten? Tule kuulolle, kun tekijät kertovat! Opimme toinen toisiltamme ja voimme sparrata toisiamme entistä parempaan viestintään!

Omasta viestinnän tekemisestään ovat kertomassa mm. lasten ja nuorten hankkeiden parissa työskentelevät tahot, ympäristö- tai digiasioita kehittävät toimijat, kylien yhteisöllisyyttä tai ihmisten hyvinvointia parantavat hankkeet. Katso mukana olevat tahot tapahtumasivulta!

Viestintäwebinaari on jaoteltu muutamiin eri teemoihin, joten jakaudumme webinaarin aikana myös eri teemaryhmiin.

Webinaari järjestetään Teams-alustalla. Saat linkin webinaariin sähköpostiisi paria päivää ennen tilaisuutta. Jos Teams-alusta ei ole tuttu, ei hätää, saat myös ohjeistusta ja teknistä tukea webinaarin aikana.

Ilmoittaudu mukaan 11.4. mennessä verkkolomakkeella.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: www.keskisuomenmaaseutu.fi/viestintawebinaari

Tapahtuman järjestää Keski-Suomen Leader-ryhmien Sykettä2-viestintähanke.

Lisätietoa:
Virpi Heikkinen, tiedottaja
Puh. 044 901 6027, virpi.heikkinen(at)jyvasriihi.fi

Jyväskylä

Teemat

digitaidot, viestintä, yhteistyö ja verkostot

vinkkejä viestintään, järjestöviestintä, viestintä, yhdistysten viestintä

Kohderyhmä

järjestötoimijat, yhdistyksen työntekijät