Jämsän yhdistyksille ja vapaaehtoisille pihajuhlat 21.5. /Vuoroin vieraissa

21.05.2019 klo 17:30 - 19:30 / Kokous/tapaaminen, Muu, Vertaisryhmä, Virkistys / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Jämsän yhdistysten, seurojen, järjestöjen ja vapaaehtoisten avoin Vuoroin vieraissa -yhteistyöilta kokoaa väen 21.5. päihteettömiin pihajuhliin Kiltakalliolle.

Tule juhlistamaan Vuoroin vieraissa -iltojen 5-vuotissynttäreitä sekä kurkistamaan Jämsänjokilaakson A-kilta ry:n tiloihin ja päihteettömään toimintaan.

Luvassa Kiltakallion tyyliin rentoa tunnelmaa, pihapelejä, makkaranpaistoa, karaokea ja tietysti synttärikakkukahvit! Päihdetietovisa ja asiantuntijapuheenvuoro päihteistä ja päihteettömyydestä. Mukana A-Kiltojen liitto ja Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:n alkoholiton drinkkibaari.  Sään yllättäessä olemme sisällä.

Jotta kakkua ja kahvia olisi tarjolla sopivasti, ilmoittauduthan verkkolomakkeella 17.5. mennessä: https://forms.gle/h4ySc9pNfXkaffgK7 tai puhelimitse Katariinalle.

Tervetuloa mukaan!

Järjestäjinä Jämsänjokilaakson A-kilta ry ja Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry. Yhteistyökumppaneina  A-kiltojen liitto ry ja Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry. Toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Lisätietoja: Katariina Luoto, katariina.luoto@kyt.fi / 050 400 0668

Vuoroin vieraissa -illat on tarkoitettu kaikille Jämsän yhdistyksille, järjestöille ja seuroille. Verkostoitumisiltoja on järjestetty vuodesta 2014 alkaen Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n KYT-järjestöpalveluiden ja paikallisten yhdistysten yhteistyönä.

Osoitteet

• Kiltakallio

Maskulankatu 1, Jämsä, Suomi

Jämsä

Kiltakallio

Maskulankatu 1, Jämsä, Suomi

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, osallisuus, sosiaali ja terveys, vapaaehtoisuus, yhteistyö ja verkostot

Kohderyhmä

järjestötoimijat, vapaaehtoiset, yhdistyksen työntekijät

Tapahtuma on maksuton

Tilan saavutettavuus

• Pysäköintimahdollisuus
  • Järjestäjä ei takaa tilan esteettömyyttä

Yhteistyökumppanit

Jämsänjokilaakson A-kilta Ry

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautuminen tarjoiluja varten verkkolomakkeella osoitteessa https://forms.gle/h4ySc9pNfXkaffgK7 tai puhelimitse Katariinalle.