Verkkosparraus STEA-hanketta suunnitteleville yhdistyksille 1.-3.12.2020

01.12.2020 klo 10:00 - 03.12.2020 klo 11:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Suunnitelmissa kehittämishanke STEAn tammikuun 2021 hakuun? Kaipaatko sparrausta ja ajatustenvaihtoa hankesuunnittelun tueksi? Tule jakamaan kysymyksesi ja vinkkisi muiden hanketta suunnittelevien kanssa!

KYT-järjestöpalveluiden Verkkosparraus STEA-hanketta suunnitteleville yhdistyksille on 3 x 60 min maksuton tehopaketti tietoa, asiantuntija-apua ja vertaissparrausta hankesuunnittelun tueksi. Jokainen kerta sisältää KYT-järjestöpalveluiden asiantuntijan miniluennon ja fasilitoitua keskustelua päivän teemasta.

Valitse kolmesta teemasta sinulle juuri nyt hyödyllisimmät. Voit ilmoittautua yhteen tai useampaan tapaamiseen.

Tapaamiset ovat 1.-3.12.2020 klo 10-11 kunakin päivänä. Mukaan kullekin kerralle mahtuu 12 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Koska paikkoja on rajoitetusti, muistathan peruuttaa osallistumisesi, mikäli et pääsekään paikalle. Linkit toimitamme osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ti 1.12. VAATIMUKSET

Mitä huomioida yhdistyksen ja STEA-rahoituksen näkökulmasta?

Ke 2.12. SUUNNITELMA

Mikä tavoite, toiminta ja tulokset?

TO 3.12. TALOUS

Mitä huomioida hankkeen talousarvion laatimisessa?

Verkkosparraus on tarkoitettu keskisuomalaisissa sosiaali- ja terveysjärjestöissä ja muissa yleishyödyllisissä yhdistyksissä toimiville, ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Ilmoittaudu mukaan

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kyyjärvi, Kuhmoinen, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski

Teemat

muu

hanketuet, kehittämishanke

Kohderyhmä

järjestötoimijat

Lisätiedot

Lisätiedot: Katariina Luoto, KYT-järjestöpalvelut, katariina.luoto@kyt.fi, 050 400 0668

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittautumisaika päättyy 27.11. HUOM! Osa sparraustapaamisista on jo täynnä, mutta voi ilmoittautua silti mukaan varasijalle 27.11. asti.