Verkkosparraus STEA-hanketta suunnitteleville yhdistyksille 14.4.2021 / Vaatimukset

14.04.2021 klo 10:00 - 11:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Verkkosparraus STEA kevät 2021 mainos

Suunnitelmissa kehittämishanke STEAn toukokuun 2021 hakuun? Kaipaatko sparrausta ja ajatustenvaihtoa hankesuunnittelun tueksi? Tule jakamaan kysymyksesi ja vinkkisi muiden hanketta suunnittelevien kanssa!

KYT-järjestöpalveluiden Verkkosparraus STEA-hanketta suunnitteleville yhdistyksille on 3 x 60 min maksuton tehopaketti tietoa, asiantuntija-apua ja vertaissparrausta hankesuunnittelun tueksi. Jokainen kerta sisältää KYT-järjestöpalveluiden asiantuntijan miniluennon ja fasilitoitua keskustelua päivän teemasta.

Valitse kolmesta teemasta sinulle hyödyllisimmät. Voit ilmoittautua yhteen tai useampaan tapaamiseen.

Tapaamiset ovat peräkkäisinä viikkoina klo 10-11. Mukaan kullekin kerralle mahtuu 12 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Koska paikkoja on rajoitetusti, muistathan peruuttaa osallistumisesi, mikäli et pääsekään paikalle. Sparraukset pidetään Zoomissa, linkit toimitamme osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ke 14.4. VAATIMUKSET

Mitä huomioida yhdistyksen ja STEA-rahoituksen näkökulmasta?

Ti 20.4. SUUNNITELMA

Mikä tavoite, toiminta ja tulokset?

Sparraus Yhdistystorin tapahtumakalenterissa.

Ti 27.4. TALOUS

Mitä huomioida hankkeen talousarvion laatimisessa?

Sparraus Yhdistystorin tapahtumakalenterissa.

Verkkosparraus on tarkoitettu keskisuomalaisissa sosiaali- ja terveysjärjestöissä ja muissa yleishyödyllisissä yhdistyksissä toimiville, ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Ilmoittaudu mukaan kullekin kerralle viimeistään edeltävän viikon perjantaina.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kyyjärvi, Kuhmoinen, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski

Teemat

muu

hanketuet, kehittämishanke, verkossa

Kohderyhmä

järjestötoimijat

Lisätiedot

Lisätiedot: Katariina Luoto, KYT-järjestöpalvelut, katariina.luoto@kyt.fi, 050 400 0668

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittaudu mukaan  viimeistään edeltävän viikon perjantaina.