PERUTTU: Verkkosparraus STEA-hanketta suunnitteleville yhdistyksille 20.4.2021 / Suunnitelma

20.04.2021 klo 10:00 - 11:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Verkkosparraus STEA kevät 2021 mainos

Suunnitelmissa kehittämishanke STEAn toukokuun 2021 hakuun? Kaipaatko sparrausta ja ajatustenvaihtoa hankesuunnittelun tueksi? Tule jakamaan kysymyksesi ja vinkkisi muiden hanketta suunnittelevien kanssa!

KYT-järjestöpalveluiden Verkkosparraus STEA-hanketta suunnitteleville yhdistyksille on 3 x 60 min maksuton tehopaketti tietoa, asiantuntija-apua ja vertaissparrausta hankesuunnittelun tueksi. Jokainen kerta sisältää KYT-järjestöpalveluiden asiantuntijan miniluennon ja fasilitoitua keskustelua päivän teemasta.

Tilaisuuksia ei toteuteta pienen ilmoittautuneiden määrän vuoksi. KYT-järjestöpalveluista voi tiedustella omalle yhdistykselle maksutonta hankesuunnittelun apua ja tapaamisaikaa.

Ke 14.4. VAATIMUKSET

Mitä huomioida yhdistyksen ja STEA-rahoituksen näkökulmasta?

Ti 20.4. SUUNNITELMA

Mikä tavoite, toiminta ja tulokset?

Ti 27.4. TALOUS

Mitä huomioida hankkeen talousarvion laatimisessa?

Verkkosparraus on tarkoitettu keskisuomalaisissa sosiaali- ja terveysjärjestöissä ja muissa yleishyödyllisissä yhdistyksissä toimiville, ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Ilmoittaudu mukaan kullekin kerralle viimeistään edeltävän viikon perjantaina.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kyyjärvi, Kuhmoinen, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski

Teemat

muu

hanketuet, kehittämishanke, verkossa