Vapaaehtoisten ilta

06.10.2020 klo 17:00 - 18:30 / Kokous/tapaaminen, Muu ryhmämuotoinen tuki, Vertaisryhmä, Virkistys / Paremmin Yhdessä ry
Lokakuun illassa syödään, jutellaan ja tutustutaan Opitaan Yhdessä -toiminnan suomen kielen harjoittelumateriaaleihin. Materiaali toimii tukena silloin, kun suomen kielen harjoittelijalla ei ole omia läksyjä tai tehtäviä, missä ohjata. Voimme porukalla keskustella ja jakaa vinkkejä, miten suomen kielen oppimista voi tukea.

Ilmoittaudu mukaan etukäteen Kaisalle (050 544 0043).

Järjestämme vapaaehtoisten iltoja joka kuukauden ensimmäinen tiistai kello 17-18. Haluamme, että kaikki vapaaehtoisemme kokevat olevansa osa Paremmin Yhdessä -yhteisöä. Tahdomme tarjota yhdessäoloa ja vertaistukea vapaaehtoistyön ulkopuolella. Illoissa tutustut paremmin työntekijöihin ja toisiin vapaaehtoisiin, ja saat uusia näkökulmia ja työkaluja vapaaehtoistyöhön. Tarjolla on aina jotain syömistä, mikä onkin ihan ”must”, jos liityt mukaan suoraan vapaaehtoistöistä tai muista velvollisuuksista!

Vapaaehtoisten illan mainoskuva

Osoitteet

• Paremmin Yhdessä ry:n toimisto

Matarankatu 4, Jyväskylä, Suomi