Vapaaehtoismessut kaupunginkirjastolla siirtyvät kevääseen!

26.01.2022 klo 13:00 - 18:00 / Muu / Jyväskylän kaupunki/Vapaaehtoistoiminnan palvelut – Vapari

Jyväskylän kaupunginkirjastolle 26.1.2022 suunnitellut Vapaaehtoismessut siirtyvät vallitsevan tilanteen vuoksi myöhäisempään ajankohtaan! Seuraa ilmoittelua!

Järjestyksessään kymmenennet vapaaehtoismessut järjestetään keskiviikkona 26.1. klo 13-18  aivan kaupungin keskustassa, Jyväskylän kaupunginkirjaston Minnansalissa (Vapaudenkatu 39-41).  Jyväskylässä on yli sata erilaista vapaaehtoistoiminnan paikkaa ja vaihtoehtoja on monia: vapaaehtoistoiminta voi olla lyhyt- tai pitkäkestoista, ihmisläheistä, eläinavusteista, vuorovaikutteista tai itsenäistä, vaativaa tai helppoa, joten tule löytämään monista vaihtoehdoista juuri sinulle sopiva toiminta! Messuilla ovat mukana Jyväskylän kaupunki, paikalliset järjestöt ja Jyväskylän seurakunta.

Messujen oheisohjelmaa kirjaston Lavalla

Messut juontaa Timo Lievemaa

klo 13.30, 14.30 ja 15.30 Vapaaehtoistarinoita

klo 16.30 Näyttelijä/ vatsastapuhuja Minna Tuomanen, Teatterikone