Vapaaehtoismessut 2020

16.01.2020 klo 13:00 - 18:00 / Harrasteryhmä, Koulutus/seminaari, Muu, Muu ryhmämuotoinen tuki, Vertaisryhmä, Virkistys, Yksilöllinen tuki / Vapaaehtoistoiminnan palvelut

Uudistuneet vapaaehtoismessut järjestetään Jyväskylässä 16.1.

Järjestyksessään yhdeksännet vapaaehtoismessut järjestetään torstaina 16.1. klo 13-18 uudessa paikassa eli aivan kaupungin keskustassa Jyväskylän pääkirjaston Minnansalissa (Vapaudenkatu 39-41). Paikan lisäksi myös tapahtuman ajankohta on siirtynyt marraskuun harmaudesta tammikuun kuulauteen. Jyväskylässä on yli sata erilaista vapaaehtoistoiminnan paikkaa ja vaihtoehtoja on monia: vapaaehtoistoiminta voi olla lyhyt- tai pitkäkestoista, ihmisläheistä, eläinavusteista, vuorovaikutteista tai itsenäistä, vaativaa tai helppoa, joten tule löytämään monista vaihtoehdoista juuri sinulle sopiva toiminta! Messuilla ovat mukana Jyväskylän kaupunki, paikalliset järjestöt ja Jyväskylän seurakunta.

Messujen oheisohjelmaa kirjaston Lavalla

Messujen oheisohjelmana nähdään paikallisen Mieletön sitruuna -improvisaatioteatterin esitykset kirjaston Lavalla klo 16 ja 17. Luvassa on tunnetta, naurua ja uskomattomia elämänkohtaloita. Esityksissä heittäydytään tarinoihin vertaansa vailla olevalla mielen ja kehon notkeudella. Lavalla myös eri toimijoiden vapaaehtoiset kertovat oman tarinansa ja sen jälkeen esiintyjän voi lainata hetkeksi ja kysellä vielä lisää toiminnan sisällöstä. Tule kuuntelemaan ja lainaamaan mielenkiintoinen vapaaehtoinen!

Vapaaehtoismessujen Facebook-tapahtuma, sivulle päivitetään tietoa näytteilleasettajista ja messuihin liittyvistä ajankohtaisista asioista.

Lisätietoja:

Antti Rajala, vapaaehtoistoiminnan koordinaattori, Jyväskylän kaupunki, p. 014 266 1707 / 050 339 6423, antti.rajala(at)jyvaskyla.fi

Osoitteet

• Vapaudenkatu 39-41, Jyväskylä, Suomi