Vapaaehtoiseksi Mahdollisuuksien torille 2018 -ilta / New Volunteers Evening

19.04.2018 klo 17:00 - klo 19:00 / Kokous/tapaaminen / Mahdollisuuksien tori Jyväskylä

Oletko kiinnostunut globaaleista kehityskysymyksistä, kestävästä elämäntavasta, monikulttuurisuudesta ja tapahtumatuotannosta? Nyt myös sinä voit olla mukana tekemässä tämän vuoden Mahdollisuuksien toria! Etsimme parhaillaan järjestöjä ja vapaaehtoisia, jotka haluaisivat avustaa tapahtuman suunnittelussa ja järjestelyissä.

Tänä vuonna Mahdollisuuksien tori järjestetään lauantaina 18.8.2018 keskustan kävelykadulla klo 10-14.

Seuraavan kerran tapaamme monikulttuurikeskus Gloriassa torstaina 19.4.2018 klo 17-19 tapahtuman suunnittelun merkeissä.

Tule kanssamme ideoimaan tämän vuoden Mahdollisuuksien toria tai liity muuten vain mukaan kuulemaan lisää tapahtumasta. Tehdään yhdessä vuoden värikkäin ilmaistapahtuma Jyväskylään!

Aika: torstaina 19.4.2018 klo 17-19
Paikka: Monikulttuurikeskus Gloria, Matarankatu 6 A 1, 40100 Jyväskylä
Lisätiedot: mahdollisuuksientorijyvaskyla@gmail.com

Jyväskylän Mahdollisuuksien tori Facebookissa:

P.S. Oletko kiinnostunut tulemaan vapaaehtoiseksi, mutta et pääse torstaina 19.4. paikalle? Ei huolta – voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi myös sähköpostitse: mahdollisuuksientorijyvaskyla@gmail.com

***********************************************************

Are you interested in global development issues, sustainable living, multiculturalism and event production? You have now the chance to participate in the making of this year’s Mahdollisuuksien tori! We are currently looking for local civil society organisations and volunteers who would be willing to assist us with planning and organising the event.

This year, Mahdollisuuksien tori will take place on the pedestrian street in the city centre of Jyväskylä on Saturday, August 18 2018 from 10 am to 2 pm.

Next time we will meet at Multicultural Center Gloria on Thursday, April 19 2018 at 5-7 pm. The purpose of the meeting is to continue planning the event.

You are warmly welcome to join the meeting during which you can brainstorm ideas with us, and hear what the event is all about. Let’s join our forces to make this year’s most colourful, admission free event to come true in Jyväskylä!

Date and time: Thursday, April 19 2018 at 5-7 pm
Venue: Multicultural center Gloria, Matarankatu 6 A 1, 40100 Jyväskylä
Contact information: mahdollisuuksientorijyvaskyla@gmail.com

Mahdollisuuksien tori Jyväskylä on Facebook:

P.S. Are you interested in volunteering for us but you cannot make it to the meeting on Thursday, April 19? No worries, please contact us by email: mahdollisuuksientorijyvaskyla@gmail.com

Osoitteet

• Monikulttuurikeskus Gloria

Matarankatu 6 A 1, 40100 Jyväskylä

Jyväskylä

Monikulttuurikeskus Gloria

Matarankatu 6 A 1, 40100 Jyväskylä

Teemat