Vaalikeskustelu kulttuurin tulevaisuudesta

25.03.2019 klo 16:30 - 18:00 / Kokous/tapaaminen

Mikä on kulttuurin ja taiteen merkitys ihmisten hyvinvoinnissa? Miten kulttuuri ja taide voi olla kaikkien saavutettavissa? Onko kulttuurilla roolia sote-uudistuksessa? Miten monikulttuurisuuden kanssa toimitaan?

Jyväskylän yliopiston uusi tutkinto-ohjelma Kulttuurit ja yhteisöt muuttuvassa maailmassa (KUMU) järjestää yhteistyössä Jyväskylän kaupungin kulttuuripalveluiden kanssa vaalipaneelin keskisuomalaisille kansanedustajaehdokkaille. Tilaisuus järjestetään Jyväskylän kaupunginteatterin lämpiössä maanantaina 25.3.2019 kello 16.30–18.00. Vaalipaneelissa keskustelevat Jukka Hämäläinen (SDP), Johanna Karjula (keskusta), Tapani Mäki (perussuomalaiset), Vesa Plath (vasemmistoliitto), Hannele Vestola (vihreät) sekä Janiika Vilkuna (kokoomus). Paneelin juontaa toimittaja/tutkija Marika Paaso.

Tervetuloa kuuntelemaan ja esittämään kansanedustajaehdokkaille kiperiä kulttuurikysymyksiä!

Tapahtuma myös livestreamataan KUMUn Facebook-sivulla: www.facebook.com/KUMU-381875569284400

Osoitteet

• Jyväskylän kaupunginteatterin lämpiö

Jyväskylän kaupunginteatteri, Vapaudenkatu, Jyväskylä, Suomi