Työnohjausryhmä pienessä yhdistyksessä yksin työskenteleville, 4.9.-11.12.2020, Jyväskylä

04.09.2020 klo 09:00 - 10:30 / Muu ryhmämuotoinen tuki / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Oletko yhdistyksesi ainoa palkattu työntekijä tai työskenteletkö pienessä yhdistyksessä etänä kaukana kollegoista? Kaipaatko työyhteisön yhteisiä keskusteluja ja niiden tuomia oivalluksia työsi tueksi?

Tule mukaan erityisesti pienissä yhdistyksissä yksin työskenteleville suunnattuun työnohjausryhmään. Luottamukselliseen ryhmään mahtuu mukaan 8 henkilöä, jokainen eri yhdistyksestä. Ryhmä on tarkoitettu erityisesti sosiaali- ja terveysjärjestöissä tai muissa ihmisten terveyttä ja hyvinvointia edistävissä yleishyödyllisissä yhdistyksissä työskenteleville.

Ryhmä kokoontuu viisi (5) kertaa ajalla 4.9.-11.12.2020. Ryhmän toteuttaa KYT-järjestöpalvelut, ja ohjaustapaamiset vetää työnohjaajatutkintoaan viimeistelevä Matias Vallisto. Matiaksen työskentelyote perustuu voimavara- ja ratkaisukeskeiseen lähestymistapaan. Hänellä on kokemusta yhdistysten työnohjauksista sekä työskentelystä sosiaali- ja terveysalalla ja erilaisissa hankkeissa.

Työnohjausryhmän ensimmäinen kokoontuminen on perjantaina 4.9. klo 9-10.30 Kansalaistoiminnankeskus Matarassa, (Matarankatu 6, Jyväskylä). Ensimmäisellä kerralla sovitaan ryhmän yhteisistä tavoitteista. Ryhmän kaikki tapaamiset ovat perjantaisin klo 9-10.30. Syksyn muut päivämäärät ovat 25.9., 23.10., 13.11. ja 11.12.

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, sosiaali ja terveys

työnohjaus

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, järjestötoimijat, yhdistyksen työntekijät

Lisätietoja:

KYT-järjestöpalveluiden kehittämispäällikkö Katariina Luoto, katariina.luoto(at)kyt.fi, p. 050 400 0668. Ryhmään otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä, yksi henkilö per yhdistys.

Ilmoittautuessasi sitoudut mukaan ryhmän syksyn 2020 tapaamisiin. Ilmoittautumisajan jälkeen ennen ensimmäistä tapaamista tulleista peruutuksista veloitetaan 50 % ryhmän hinnasta. Laskut lähetetään ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen tulleista peruutuksista veloitetaan koko maksu.

Ryhmä toteutetaan lähtökohtaisesti lähiohjauksena, mutta poikkeustilanteessa se voidaan toteuttaa myös osin tai kokonaan verkossa.

Hinta: 120 e/ henkilö

Tilan esteettömyys

• Tilassa on inva-wc
  • Pysäköintimahdollisuus

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset verkkolomakkeella ajalla 12.8.-27.8.2020. Sitovat ilmoittautumiset. Verkkolomakkeen osoite julkaistaan tässä ilmoituksessa.