Toiminnanjohtajien verkkovertaisryhmä 30.3.2020, aloitustapaaminen

30.03.2020 klo 09:00 - 10:30 / Vertaisryhmä / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Oletko järjestön tai yhdistyksen toiminnanjohtajana joutunut haastavien ja uudenlaistenkin kysymysten eteen koronan aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi? Miten järjestössänne on ratkaistu mm. työsuhteisiin, hallintoon, työn järjestelyihin, toimintaan ja talouteen liittyviä asioita? Haluatko jakaa kokemuksia ja ideoita muiden järjestön johtamisesta vastaavien henkilöiden kanssa?

Tarjoamme mahdollisuutta keskustella näistä ja muista mieltä askarruttavista kysymyksistä toiminnanjohtajien maksuttomassa verkkovertaisryhmässä. Vertaisryhmää fasilitoi työnohjaaja Tiina Sivonen KYT-järjestöpalveluista.

Aloitustapaaminen on maanantaina 30.3.2020 klo 9.00 – 10.30, jolloin sovitaan ryhmän jatkosta.

Kiinnostuitko? Ilmoittaudu 27.3.2020 mennessä tiina.sivonen@kyt.fi. Ilmoittautuneille lähetetään linkki, jolla voi liittyä mukaan verkkoryhmään.

Verkkovertaisryhmään otetaan mukaan maks. 10 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

KYT-järjestöpalvelut on yhdistysten apuna myös poikkeustilanteessa. Tutustu maksuttomiin neuvonta-, ohjaus- ja koulutuspalveluihimme: https://www.kyt.fi/jarjestopalvelut/

Jyväskylä

Teemat

luottamustoiminta, sosiaali ja terveys, verkkovertaistuki, vertaistoiminta, vertaistuki, yhdistyksen sääntömääräinen toiminta

toiminnanjohtaja, verkossa

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, järjestötoimijat, yhdistyksen työntekijät

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautumiset 27.3.2020 mennessä tiina.sivonen@kyt.fi. Ilmoittautuneille lähetetään linkki, jolla voi liittyä mukaan verkkoryhmään.