Tervetuloa Paremmin Yhdessä ry 10-vuotis juhlaseminaariin!

26.03.2019 klo 12:00 - 17:00 / Koulutus/seminaari, Muu / Paremmin Yhdessä ry

Paremmin Yhdessä on toiminut Jyväskylässä jo vuodesta 2009 lähtien, vaikkakin toiminto on jo paljon vanhempaa. Alunperin ubuntu-käsitettä käännettiin google-kääntäjällä, jossa haettiin ajatusta siitä, että yksin pääsee nopeasti, mutta yhdessä pääsee pidemmälle. Syntyi Paremmin Yhdessä ry, joka on tarjonnut 10 vuoden ajan tukea yksilöille, nuorille, perheille ja yhteisöille. Pidämme tämän kunniaksi juhlaseminaarin maaliskuussa tiistaina 26.3. klo 12.00-17.00 Wanhalla Fredalla, Yliopistonkatu 11, 40100 Jyväskylä. Toivotamme kaikki lämpimästi mukaan kanssamme juhlimaan!

tai

Ilmoittaudu: funlayo.vesajoki@paremminyhdessa.org. Muistathan ilmoittaa organisaatiosi ja mahdollisista ruoka-aineallergioista

Osoitteet

• Wanha Freda